Kolejna społeczna inicjatywa drogerii dm we Wrocławiu. Tym razem sklep w CH Marino zbierze pieniądze dla Klubu Wioślarskiego Pegaz Wrocław

Z okazji pierwszych urodzin drogeria dm mieszcząca się w CH Marino, przy ul. Paprotnej 7 we Wrocławiu organizuje kolejną “Akcję Kasjerską”. Akcja odbędzie się w Mikołajki, 6 grudnia w godzinach od 12:00 do 13:00, a w trakcie jej trwania zostaną zebrane fundusze na zakup wyczynowej łodzi wioślarskiej dla podopiecznych Klubu Wioślarskiego. Dodatkowo w ramach obchodów pierwszego jubileuszu drogeria przygotowała dla klientów urodzinowe atrakcje.

Akcje kasjerskie to unikatowa forma zaangażowania drogerii dm w życie lokalnej społeczności. Pomysł narodził się w Niemczech i praktykowany jest przez dm od początku pojawienia się w Polsce.

Idea tych akcji niezmiennie polega na budowaniu poczucia wspólnoty i zaangażowania pomiędzy wszystkimi stronami – kupującymi, darczyńcą i beneficjentem. Chcemy wychodzić poza zwykłe relacje zakupowe z naszymi klientami i sąsiadami. Wierzymy, że od takich prostych działań zależy jakość naszego codziennego życia – mówi Marek Mączka, Kierownik Regionalny dm. – Zachęcamy mieszkańców Wrocławia do zakupów w tym czasie i wsparcia naszej zbiórki, tym bardziej, że tego dnia nasza drogeria dm w CH Marino świętuje swoje pierwsze urodziny. Z tej okazji na klientów sklepu czekać będą urodzinowe atrakcje: Miś Czyścioszek Saubar, kolorowanki dla dzieci, zwierzaki z balonów, doradztwo konsultantek z Depil Concept i słodkie przekąski  – dodaje Mączka.

Podczas mikołajkowej Akcji Kasjerskiej trwającej od 12:00 do 13:00 w sklepie dm w CH Marino, przy ul. Paprotnej 7 we Wrocławiu na kasie zasiądzie Pani Ewa Gancarz, dyrektorka sportowa w KW PEGAZ Wrocław. Cały dochód ze sprzedaży prowadzonej w tym czasie zostanie przeznaczony na zakup wyczynowej łodzi wioślarskiej, na której najlepsza studentka powalczy o nominację na Igrzyska Olimpijskie w Paryżu 2024.

„Akcje kasjerskie” są częścią działań drogerii dm mających na celu aktywne uczestnictwo w lokalnej społeczności i wspieranie wybranych inicjatyw społecznych w najbliższym sąsiedztwie. Ta inicjatywa jest koncepcją ugruntowaną w Niemczech, gdzie wolontariusze ze społeczności, a także znani sportowcy, ludzie kultury czy influencerzy regularnie biorą udział w akcjach kasjerskich. Przejmują na pewien czas kasy wybranych sklepów dm, spotykają się i rozmawiają z klientami, a dochód z prowadzonej w tym czasie sprzedaży przekazywany jest na wybrane inicjatywy społeczne i instytucje. Więcej o dm na www.dm.pl


O drogeriach dm:

Drogerie dm posiadają ponad 3800 punktów sprzedaży, w których zatrudnionych jest ponad 66 000 osób w całej Europie. W roku obrotowym 2019/2020 dm odnotował sprzedaż w wysokości 12,3 mld euro wygenerowaną łącznie we wszystkich 13 krajach europejskich. W tym samym okresie w Niemczech około 42 600 pracowników wygenerowało sprzedaż na poziomie 9,4 mld euro. Drogerie dm oferują szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, żywność, gospodarstwo domowe, usługi foto i karma dla zwierząt. Oprócz produktów znanych marek klienci znajdą w dm także wiele marek własnych, takich jak Balea czy najlepiej sprzedająca się marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych alverde. dm docenianie jest również za zespół wykwalifikowanych pracowników, chętnie doradzających klientom. Sieć nieustannie pracuje nad optymalizacją wszystkich swoich procesów, by wywiązać się z odpowiedzialności za zrównoważony rozwój w całej Europie.