Goodvalley stawia na rozwój – dwie nowe osoby dołączają do zespołu

Firma Goodvalley rozbudowuje swój zespół. W lipcu jej szeregi zasilili: Jerzy Kubicki, który objął stanowisko Dyrektora Zarządzającego Goodvalley Food oraz Zbigniew Wysocki, który dołączył do zespołu na stanowisko Dyrektora Marketingu. Rozbudowa teamu związana jest z rozwojem firmy. 

Goodvalley to firma rolniczo-przetwórcza, specjalizująca się w produkcji wieprzowiny. Goodvalley zostało założone w Polsce ponad ćwierć wieku i od tamtej pory na stałe wrosło w krajobraz terenów rolnych Pomorza. Produkty tej marki dostępne są w sklepach w całym kraju, a unikalny sposób produkcji oparty o zasady zrównoważonego rolnictwa i prowadzony z uwzględnieniem własnym upraw, pasz i produktów stanowi jeden z najbardziej nowoczesnych metod produkcji rolnej w Polsce. Goodvalley stale rozbudowuje także swoje portfolio produktowe oraz kanały dystrybucji. W związku z dynamicznym rozwojem firmy również w obszarze strategicznym, Goodvalley powiększa swój zespół odpowiedzialny za zarządzaniem marką i jej wizerunkiem.

W lipcu do Goodvalley dołączył Jerzy Kubicki, który do 2020 roku związany był z firmą Wrigley/Mars, gdzie piastował stanowisko Dyrektora Sprzedaży. W ramach swoich obowiązków zarządzał sprzedażą m.in. Wrigley’a na obszarze Afryki Subsaharyjskiej. Następnie kontynuował działania jako Dyrektor Sprzedaży połączonych firm (Mars Wrigley Confectionery). Równolegle został także Członkiem Zarządu Mars Polska. W grudniu 2020 roku dołączył do firmy Orkla Czechy, jako Commercial Director. Prywatnie Jerzy Kubicki mieszka z rodziną w Poznaniu i jest pasjonatem sportu oraz gór. Jako Dyrektor Zarządzający Goodvalley Food będzie wspierał organizację w wdrażaniu wypracowanych strategii oraz wzmacnianiu portfolio. 

Przed nami okres intensywnego rozwoju oraz ważnych, strategicznych zmian. Cieszę się, że mogę być ich częścią. Jako Dyrektor Zarządzający Goodvalley Food będę wspólnie z Zespołem działać w obszarze rozszerzenia portfolio i rozbudowy kanałów dystrybucji oraz wypracowaniu i wdrożeniu nowych strategii. To ważny czas dla naszej firmy. Chcemy dalej się rozwijać, by móc proponować Naszym konsumentom produkty Dobre dla nich i dla natury” – podkreśla Jerzy Kubicki, Dyrektor Zarządzający Goodvalley Food

Zespół Goodvalley zasilił także Zbigniew Wysocki – od lat związany z branżą marketingową. Przygotowywał strategie i realizował kampanie reklamowe dla takich firm jak m.in. dla Alior Bank, Bayer, Intersnack, Mars, PepsicCo, Prudential, Salony Agata, Żabka, Żubr czy Wedel. Jest współtwórcą kampanii nagradzanych Grand Prix Effie czy Złotym Effie w Long-Term Marketing Excellence. Zasiadał także w jury konkursu Effie 2021 i 2022. W Goodvalley objął stanowisko Dyrektora Marketingu.

 

Druga połowa roku to zdecydowanie kluczowy dla Goodvalley czas również na polu komunikacyjnym. Goodvalley to firma odważna i wprowadzająca nieustannie dobre rozwiązania i produkty. Dlatego cieszę się, że mogłem dołączyć do zespołu i w tak ważnym momencie współtworzyć nową strategię. Szykujemy dla naszych Konsumentów samo Dobro! ” – zaznacza Zbigniew Wysocki, Dyrektor Marketingu Goodvalley

O firmie

Przedsiębiorstwo Goodvalley zostało założone w Polsce w roku 1994 i od tamtej pory na stałe wrosło w krajobraz terenów rolnych Pomorza. 

To firma rolniczo-przetwórcza ze skandynawskimi korzeniami, specjalizująca się w produkcji wieprzowiny. Cały proces produkcji oparty jest o zasady zrównoważonego rolnictwa i prowadzony zgodnie z modelem „od pola do stołu”. Goodvalley szczególną uwagę przywiązuje do zagadnień związanych z ochroną klimatu i odpowiedzialnego korzystania z zasobów środowiska.

Dodatkowo firmę wyróżnia to, że w swoich produktach nie stosuje konserwantów, a opakowania produktów pochodzą z recyklingu.

Goodvalley ogranicza emisję gazów cieplarnianych na każdym etapie swojej działalności oraz produkuje zieloną energię we własnych ośmiu biogazowniach. Jako przedsiębiorstwo odpowiedzialne społecznie, Goodvalley jest aktywnym partnerem lokalnych społeczności i blisko z nimi współpracuje. Spółka współpracuje również z 4 wyższymi uczelniami rolniczymi, z kilkoma szkołami średnimi, a także z organizacjami pozarządowymi. Angażuje się również w projekty międzynarodowe.

Goodvalley stanowi synonim nowoczesnego polskiego rolnictwa. Wyznaczając trendy w hodowli, uprawie roślin i produkcji energii odnawialnej z biogazu tworzy ponad 1300 miejsc pracy, operując na areale przekraczającym 13 tysięcy hektarów. 

Spółka jest zarówno pionierem technologii, jak i największym w Polsce producentem czystej energii pochodzącej z biogazowni rolniczych.