Hyundai z konkursem jazd testowych – „Hyundai – Goal of the Century”

W zeszłym tygodniu Hyundai Motor Poland wystartował z konkusem i kampanią wspierającą jazdy testowe „Hyundai – Goal of the Century”. Za planowanie i zakup mediów oraz przygotowanie kreacji digital odpowiada Havas Media.

Hyundai Motor jest oficjalnym partnerem FIFA World Cup 2022™ i właśnie rozpoczął globalną kampanię na rzecz zrównoważonego rozwoju pod hasłem „Goal of the Century”, gdzie  po raz pierwszy do oficjalnej floty FIFA World Cup 2022™ włączone zostaną zelektryfikowane pojazdy, m.in. IONIQ 5, SANTA FE Hybrid i bus Elec City. 

Globalne wydarzenie wspierane jest aktywnościami na rynku polskim: specjalnym konkursem i kampanią promującą jazdy testowe, które wystartowały 20 lipca. Aby wziąć udział w konkursie należy odbyć jazdę testową samochodem Hyundai o zelektryfikowanym napędzie u autoryzowanego dealera Hyundai pomiędzy 20 lipca a 30 września, a następnie do 30 września zarejestrować się na stronie promocji i odpowiedzieć na pytanie „Dlaczego warto wybrać samochód o zelektryfikowanym napędzie?”. Do wygrania są trzy dwuosobowe pakiety wyjazdowe na FIFA World Cup 2022™ oraz 500 piłek nożnych Adidas. Więcej informacji o konkursie: https://www.hyundai.com/pl/konkurs

Kampania, która potrwa do 30 września, prowadzona jest w TV oraz w kanałach digital. Za zaplanowanie i zakup mediów oraz przygotowanie kreacji digital odpowiada Havas Media.

Havas Media Group – Make a meaningful difference to brands, business and people.

Grupa agencji specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands oraz najnowsze i najbardziej efektywne rozwiązania mediowe i marketingowo-technologiczne. W jej skład wchodzą niezależne podmioty: Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki działające w obszarze Digital Marketingu: Ecselis (agencja performance marketingu zintegrowana z SEO i kontentem), DBI (data science, analityka i data driven marketing), Programmatic Hub (integracja danych i narzędzi w ekosystemie programatycznym), Socialyse (social media, influencer marketing, gaming, e-sport oraz content marketing, kreacja digital & design), Havas Market (kompleksowe usługi dla e-commerce i marketplace), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium) oraz Havas Intelligence (badania i strategia). Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.