W ramach obchodów Dnia Ziemi w ofercie Starbucks pojawiły się niespodzianki dla Gości! Obowiązująca od lat zniżka dla wszystkich, którzy kupują dowolny napój z własnym kubkiem, zostaje na stałe powiększona! Dodatkowo, kupując promocyjny napój Iced Oat Shaken Espresso, można otrzymać gratis wyjątkowy kubek wielokrotnego użytku – uwaga, to oferta mocno limitowana!
Z własnym kubkiem
Jedną z dobrych praktyk Starbucks, obecną od samego początku działalności marki w Polsce, jest zniżka dla osób korzystających z własnych kubków. Popularność tej inicjatywy stale rośnie, a w 2023 roku liczba transakcji z jej wykorzystaniem wzrosła aż o 11% w porównaniu z poprzednim rokiem.
„Ten wynik świadczy o rosnącej świadomości ekologicznej wśród gości Starbucks. Pomysł na naszą kultową zniżkę „z własnym kubkiem”, działającą od lat w tysiącach kawiarni na świecie, w tym w Polsce, został podchwycony przez wiele innych lokali, dzięki czemu jeszcze więcej miejsc wspiera proekologiczne postawy swoich gości. Z radością możemy ogłosić, że my właśnie wprowadzamy zmianę i zwiększamy zniżkę na stałe do 2 zł” – mówi Paula Chudzińska, Brand Manager Starbucks Polska.
Korzystanie z kubka wielokrotnego użytku to prosty sposób na ograniczenie ilości odpadów. Wybierając to rozwiązanie, Goście mogą zrezygnować z jednorazowych opakowań i tym samym przyczynić się do ochrony planety.
Zgodnie z dyrektywą SUP (Single-Use Plastics Directive) od początku tego roku korzystanie z jednorazowych kubków zostało objęte dodatkową i obowiązkową opłatą dla użytkowników końcowych. Czyli w przypadku kawiarni – Gości. Dlatego zniżka oferowana przez markę to podwójna korzyść – z własnym kubkiem wielokrotnego użytku (niekoniecznie tym od Starbucks) Goście nie tylko nie muszą ponosić dodatkowych opłat za kubki jednorazowe, ale dodatkowo mogą otrzymać aż 2 zł zniżki na dowolny napój! Marka, poprzez szeroki wybór kubków i butelek wielokrotnego użytku, dodatkowo zachęca Gości do rezygnacji z jednorazówek i umila im korzystanie z bardziej ekologicznych rozwiązań, które nie tylko redukują ilość plastiku, ale także wspierają wspólne pragnienie dbania o planetę.
Funkcjonująca w Polsce od 15 lat zniżka „z własnym kubkiem” została po raz kolejny doceniona w Raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu „Odpowiedzialny Biznes w Polsce. Dobre praktyki”. To już 22. Edycja tego kompendium inicjatyw realizowanych przez polskie firmy z zakresu ESG i zrównoważonego rozwoju. Znaleźć w nim można aż 5 wieloletnich praktyk Starbucks w Polsce, w tym kultowe już „z własnym kubkiem”.
Limitowana edycja na Dzień Ziemi
Przy okazji Dnia Ziemi marka wprowadza również do swojej szerokiej oferty nowy, limitowany kubek wielokrotnego użytku. Ten wyjątkowy model będzie dostępny tylko w ramach specjalnej promocji – dodawany gratis do zakupu napoju Iced Oat Shaken Espresso. To idealny sposób na połączenie przyjemnego z pożytecznym i łyk pysznego orzeźwienia w designerskim i wygodnym kubku wielokrotnego użytku.
Informacja o Starbucks
Historia Starbucks Coffee Company zaczęła się w 1971 roku w Seattle. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy. Opierając się na naszym zobowiązaniu i przyjętych przez nas wartościach, z każdym kubkiem kawy dostarczamy naszym klientom niepowtarzalną atmosferę i wyjątkowe wrażenia (Starbucks Experience). Aby dowiedzieć się więcej o Starbucks Experience zapraszamy do naszych kawiarni oraz na strony www.starbucks.comi www.starbucks.pl, a także na profil Starbucks na portalu Facebook.
Informacja o AmRest
Grupa AmRest jest wiodącym multibrandowym europejskim operatorem restauracji z portfolio światowych marek w 25 krajach. AmRest prowadzi ponad 2400 restauracji pod markami franczyzowymi, takimi jak KFC, Starbucks, Pizza Hut i Burger King, a także markami własnymi, takimi jak La Tagliatella, Sushi Shop, Blue Frog i Bacoa. Ponadto, Spółka posiada w swoim portfolio marki wirtualne. Więcej informacji na stronie: www.amrest.eu