Sabre i Scandinavian Airlines (SAS) rozszerzają współpracę

Sabre, wiodący dostawca oprogramowania i technologii dla branży turystycznej, ogłosiło rozszerzenie wieloletniego porozumienia ze Scandinavian Airlines (SAS). Celem jest wsparcie nowej strategii dystrybucyjnej nordyckiego przewoźnika.

Dostęp do atrakcyjnych ofert i palety doświadczeń

Nowa umowa pomiędzy dostawcą oprogramowania i technologii a liniami lotniczymi zapewnia agencjom współpracującym z Sabre unikatowy dostęp do konkurencyjnych taryf i ofert Scandinavian Airlines (SAS). Jednocześnie daje liniom lotniczym możliwość dystrybucji treści w nowoczesnym modelu NDC, a to kolejny krok we wdrażaniu strategii dystrybucyjnej opartej na innowacyjnej technologii.

Chcemy dać naszym partnerskim biurom podróży gwarancję najlepszych ofert i doskonałych doświadczeń dla klienta

– powiedziała Kati Andersson, wiceprezes ds. transformacji cyfrowej w SAS.

Dlatego niezwykle istotna jest ścisła współpraca z odpowiednim partnerem w dziedzinie technologii turystycznych, takim jak Sabre, która umożliwi dotarcie z konkretnymi ofertami do właściwych osób

– dodała.

Sabre wspiera nowy model dystrybucji SAS

Jako główny przewoźnik Danii, Norwegii i Szwecji, SAS jest istotnym graczem w skandynawskim ekosystemie podróży. Rozszerzona umowa z Sabre wspiera nowy model dystrybucji linii lotniczej. Jego celem jest zapewnienie podróżnym bogatszych i bardziej spersonalizowanych ofert SAS za pośrednictwem NDC, w uzupełnieniu do tradycyjnego źródła dostarczanego przez EDIFACT zarówno w kanale bezpośrednim, jak i pośrednim.

Naszą rolą jest rozszerzenie możliwości dostarczania treści oraz dystrybucji ofert dla naszych agencji i partnerów lotniczych w istotnych segmentach rynku i regionach na całym świecie

– powiedział Alessandro Ciancimino, wiceprezes ds. dystrybucji linii lotniczych w Sabre Travel Solutions.

Jesteśmy przekonani, że Sabre ma silną i unikalną pozycję, aby sprostać wyzwaniu ekosystemu podróży, polegającemu na dostarczeniu zintegrowanego rozwiązania technologicznego, które normalizuje i oferuje treści EDIFACT i NDC

– dodał.

Program Sabre’s Beyond NDC dostarcza infrastrukturę technologiczną, która wspiera linie lotnicze w osiągnięciu sukcesu w handlu opartym na ofertach i zamówieniach „Offers & Orders” w kanale pośrednim. Po finalnym wdrożeniu, Scandinavian Airlines dołączy do 15 przewoźników, którzy już dystrybuują swoje treści NDC za pośrednictwem globalnego systemu dystrybucji (GDS) Sabre.

O Sabre Corporation

Sabre Corporation to wiodąca firma zajmująca się oprogramowaniem i technologią, która napędza światową branżę turystyczną. Obsługuje szeroką gamę firm turystycznych, w tym linie lotnicze, hotelarzy, biura podróży i innych dostawców. Firma zapewnia rozwiązania w zakresie sprzedaży, dystrybucji i realizacji ofert, które pomagają jej klientom działać wydajniej, zwiększać przychody i oferować spersonalizowane doświadczenia podróżnym. Za pośrednictwem swoich rozwiązań, Sabre łączy dostawców usług turystycznych z nabywcami z całego świata. Firma Sabre z siedzibą w Southlake, w Teksasie, w USA, obsługuje klientów w ponad 160 krajach na całym świecie, w tym również w Polsce. Sabre Polska to firma, która otrzymała certyfikat Great Place to Work®, poświadczający najwyższy poziom kultury organizacji. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.sabre.com