Robert Ścisłowski – nowy D2C Director w Artgeist Sp. z o.o.

W listopadzie 2023 r. do lead teamu Artgeist Sp. z o.o. dołączył Robert Ścisłowski, obejmując stanowisko Direct To Consumer Director. Pokieruje działaniami całego obszaru D2C – zarówno w kanałach Own Stores, jak i Marketplaces.

Głównymi zadaniami Roberta będą konsolidacja prac zespołów D2C, optymalizacja wyników sprzedażowych oraz zbudowanie przewagi w ramach wyzwań Speed To Market.

Robert Ścisłowski ma bogate doświadczenie w branży analitycznej i sprzedażowej, także  w obszarze e-commerce na rynkach europejskich. Działania w tym zakresie prowadził m.in.  w grupie HORN, odpowiadając za development sklepów własnych oraz wdrożenie systemów informatycznych, takich jak m.in. Business Intelligence, CRM czy nowoczesnego systemu magazynowego.
W ciągu czterech lat z sukcesem udało mu się wyskalować internetowy kanał sprzedaży na rynkach europejskich oraz wdrożyć procesy automatyzacji w większości strategicznych obszarów firmy.

Robert realizował także działania w obszarze SEO i analityki internetowej dla FRU.PL i VOLA.RO., odpowiadając za budowanie przewagi konkurencyjnej w ruchu organicznym na rynkach polskim, rumuńskim, wietnamskim i ukraińskim.

E-commerce to również obszar prywatnych zainteresowań Roberta. O branżowych niuansach pisał jako dziennikarz technologiczny AGORA S.A. i IDG Poland S.A. Szczególną dumą napawa go wywiad ze Stevem Ballmerem (ówczesnym CEO of Microsoft) przeprowadzony dla Gazeta.pl z okazji premiery Windows 7.

Robert opiera działania na założeniach filozofii Kaizen oraz zwinnego zarządzania projektami.

Prywatnie miłośnik Włoch, podróży kamperem i fotografii.

O ARTGEIST

Artgeist to producent dekoracji ściennych – największy w Polsce oraz jeden z największych w Europie. Firma powstała w 2004 roku i od tego czasu celnie trafia w gusta miłośników dekoracji wnętrz, tworząc przystępne, oryginalne i autorskie dzieła sztuki, inspirowane aktualnymi trendami.

Firma działa na największych europejskich platformach handlowych: Amazon i eBay, docierając do odbiorców także przez intensywnie rozwijający się kanał sprzedaży B2B oraz własny sklep internetowy bimago.pl

Nowoczesny park maszynowy, o mocy produkcyjnej około 35 000 m2 na dobę, wyposażony jest w 17 specjalistycznych maszyn drukujących. Dzięki temu projekty są realizowane na indywidualne zamówienia, a ponad 90% prac finalnych dociera do klientów w ciągu 48 godzin. Powierzchnia części produkcyjno-magazynowej wynosi około 4000 metrów kwadratowych, co umożliwia sprawne wysyłanie średnio 55 000 paczek miesięcznie do 34 krajów na całym świecie.

Siłą napędową firmy są innowacyjne pomysły, zamiłowanie do designu i wyjątkowy zespół, odpowiedzialny za kreację i tworzenie niepowtarzalnych wzorów. Firma zatrudnia łącznie 260 pracowników, a zarówno dział produkcyjny, jak i biura Artgeist od początku działalności zlokalizowane są we Wrocławiu.