Marka Swarovski świętuje Dzień Matki ze specjalną kampanią w social mediach „Kocham Cię, mamo”

Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Arena Media, należąca do Havas Media Group.

Pod koniec maja obchodzimy Dzień Matki. Z tej okazji marka Swarovski ruszyła z kampanią „Kocham Cię, mamo”, w której oddaje hołd matczynej mądrości, a także celebruje różnorodność i inkluzywność. Z tej okazji Swarovski również przygotował specjalną, wielowymiarową i unikatową ofertę produktów. Głównym celem kampanii jest zbudowanie świadomości w grupie docelowej. Kampania prowadzona jest w social mediach, a wykorzystane platformy to YouTube (video 15” i 6”), Facebook, Instagram oraz TikTok. Dodatkowo w kampanii zostały wykorzystane standardowe bannery w sieci Adrino oraz w zakupie programatycznym. Kampania wystartowała  9 maja i potrwa do Dnia Matki, czyli do 26 maja włącznie.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Arena Media (Havas Media Group).

Arena Media to agencja mediowa, działająca w Polsce od 2010 r. w ramach Havas Media Group, która oferuje kompleksowe usługi w zakresie przygotowywania strategii komunikacyjnych oraz planowania i zakupu mediów. Arena Media jest członkiem Creative Communication Cluster – organizacji, która zrzesza 25 podmiotów branży komunikacyjnej, a jej polski oddział jest jednym z trzynastu zlokalizowanych w 10 krajach świata. Wśród klientów, którzy zaufali Arena Media znajdują się m.in.: Carrefour Polska, Viatris, Grupa Tikkurila, Swarovski, Uniqa czy Unibail-Rodamco-Westfield. Agencja ma na swoim koncie takie nagrody jak Effie, Mixx Awards czy Golden Arrow oraz wyróżnienie „Wzrost Roku” w raporcie Panorama Reklamy 2020 magazynu Press.

Havas Media Group – Make a meaningful difference to brands, business and people.

Grupa agencji specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands oraz najnowsze i najbardziej efektywne rozwiązania mediowe i marketingowo-technologiczne. W jej skład wchodzą niezależne podmioty: Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki działające w obszarze Digital Marketingu: Havas E-commerce, Ecselis (performance i multichannel), DBI (data driven marketing), Socialyse (social media i content marketing), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium) oraz Havas Intelligence (badania i strategia). Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.