Kaufland z najtańszym koszykiem zakupowym wśród koszyków badanych sklepów według aplikacji PanParagon

fot. Kaufland
  • W marcu br. koszyk zakupowy Kaufland był najtańszy wśród koszyków badanych sklepów na podstawie ponad 23 000 paragonów w aplikacji PanParagon.
  • Suma cen 15 badanych produktów zakupionych po cenach regularnych w sieci Kaufland wyniosła 115,47 zł – była niższa niż w pozostałych badanych sieciach sklepów: super- i hipermarketach oraz dyskontach.
  • Raporty aplikacji PanParagon to cykliczne badanie cen promocyjnych i regularnych na podstawie wprowadzanych dowodów zakupów.

Na podstawie cen regularnych 15 popularnych produktów z 23 115 paragonów umieszczonych przez konsumentów w aplikacji PanParagon Kaufland uplasował się na pierwszym miejscu. Oznacza to, że sieć miała najtańszy koszyk zakupowy w porównaniu z cenami w pozostałych badanych sieciach handlowych. W analizie wzięto pod uwagę artykuły z zakupów dokonanych w marcu.

Celem naszych codziennych działań jest zapewnienie klientom tysięcy produktów konkurencyjnych cenowo. Potwierdzeniem tych starań są zestawienia, które pokazują, że ceny w Kaufland należą do jednych z najniższych w kraju. Dane aplikacji PanParagon dowodzą, że Kaufland oferuje swoim klientom korzystne ceny regularne. Czujemy z tego powodu dużą satysfakcję i na pewno nie ustaniemy w wysiłkach, aby dostarczać kupującym również liczne atrakcyjne akcje i obniżki. Co tydzień obejmujemy promocją ponad 500 niezbędnych produktów, a aż 4500 artykułów oznaczonych żółtymi etykietami jest w dyskontowej cenie – mówi Agnieszka Głowacka, dyrektor Działu Kampanii Marketingowych w Kaufland Polska.

Badanie aplikacji PanParagon obejmowało następujące produkty: brokuł, cukier Diamant, filet z piersi kurczaka, jabłka, kajzerka pszenna, kiełbasa śląska Morliny, marchew, masło extra Polskie Mlekovita, mleko Łaciate 2%, mąka tortowa Basia, papryka czerwona, pomidory malinowe, ziemniaki, olej Kujawski oraz banany. Pełny raport z badania dostępny jest na stronie internetowej.

PanParagon to popularna aplikacja do przechowywania paragonów, kontroli wydatków i wyszukiwania promocji. Umieszczane w niej dane są regularnie porównywane, tworząc tym samym autorskie zestawienia koszyków cenowych.

INFORMACJA O KAUFLAND

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 245 marketów i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.