Kaufland po raz kolejny w Warszawie – sieć otwiera sklep w Centrum Handlowym Fort Wola

Zrewitalizowane Centrum Handlowe Fort Wola w stolicy naszego kraju 16 lutego po raz kolejny otworzy drzwi dla kupujących. Kaufland jako największy najemca obiektu przygotował dla klientów wiele niespodzianek m.in. atrakcyjne promocje, powitalny poczęstunek, słodkie upominki oraz konkurs Koło Szczęścia. Otwarciu towarzyszyć będą wspólne działania ze znaną z Instagrama Karolą Smyk oraz Tiktokerką Julią Szponer.

Zlokalizowane przy ul. Połczyńskiej 4 Centrum Handlowe Fort Wola odda do dyspozycji klientów ponad 70 sklepów i punktów usługowych oraz 900 miejsc parkingowych. Znajdujący się na I piętrze budynku Kaufland jest głównym najemcą centrum. Sieć, która stara się być jak najbliżej klientów i ich potrzeb, poza własnymi obiektami prowadzi sklepy w retail parkach, centrach handlowych oraz w obiektach typu mixed-use.

Codzienne smacznie i zdrowo

W nowym sklepie klienci będą mogli wybierać spośród bogatej oferty ponad 16 000 artykułów spożywczych, drogeryjnych i przemysłowych. Wizytówką sieci Kaufland jest szeroki asortyment produktów świeżych – owoców i warzyw, mięsa i wędlin, serów czy produktów mlecznych, które w dużej części pochodzą od lokalnych producentów. Kaufland stawia również na nowoczesne trendy, dlatego mając na uwadze potrzeby osób poszukających produktów dedykowanych konkretnej diecie, w tym artykułów wegańskich i wegetariańskich, bez glutenu czy z niską zawartością cukru, przygotował w nowym sklepie Strefę Świadomego Odżywiania. W markecie znajduje się również wędzarnia, dzięki której można nabyć produkty wędzone na miejscu, a także lada obsługowa, która poza standardowym asortymentem mięsa, serów, wędlin i przekąsek obejmuje dodatkowo świeże ryby. Co więcej – przy ladzie obsługowej klienci nie tylko zrobią zakupy, lecz również otrzymają fachową poradę na temat oferowanego asortymentu.

W nowo otwartym sklepie w Warszawie zastosowano wiele nowoczesnych rozwiązań, które ułatwiają dokonywanie codziennych zakupów. Sklepowe alejki zostały oznaczone w taki sposób, aby maksymalnie ułatwić klientom znalezienie ich ulubionych produktów spożywczych − wszystko dzięki zastosowaniu kolorystyki spójnej z tą, która jest znana z gazetek promocyjnych sieci. Do użytku konsumentów oddane zostaną kasy samoobsługowe. W sklepie zamontowano również nowoczesne panele cyfrowe, na których będzie można sprawdzić ceny produktów, a przy ladzie obsługowej zapoznać się również ze składem produktów oferowanych na wagę. Kaufland wspiera ekologiczne rozwiązania, dlatego w nowej placówce zastosowano energooszczędne oświetlenie LED oraz zainstalowano automat na kaucjonowane butelki, dzięki któremu opakowania mogą zostać ponownie wykorzystane. W zamian za zwrócone butelki szklane klienci otrzymają bon na zakupy w sklepach sieci.

Wydarzenie specjalne z okazji otwarcia

Z okazji otwarcia sklepu dla klientów przygotowano wiele atrakcji, w tym szeroką ofertę promocyjną, aktywności w social mediach oraz konkurs z nagrodami – Koło Szczęścia, w którym do wygrania będą produkty spożywcze, dekoracyjne i pielęgnacyjne marek własnych Kaufland oraz bony na zakupy. W zabawie można wziąć udział od czwartku 16.02 do soboty 18.02 w godz. 10-18, okazując paragon za zakupy o wartości minimum 100 zł. Dodatkowo dla odwiedzających nowy sklep przygotowano smaczny poczęstunek oraz wiele upominków. Z okazji Tłustego Czwartku pierwsze 3000 osób robiących zakupy otrzyma słodki upominek. Kaufland zaprasza do wspólnej zabawy również w mediach społecznościowych. Na kanałach Karoli Smyk, znanej z profilu „Smyk_w_kuchni_blog” na Instagramie, oraz Tiktoku Julii Szponer pojawią się relacje z zakupów oraz pokazy gotowania z produktów zakupionych w nowym markecie.

Sklep Kaufland w Centrum Handlowym Fort Wola 16 lutego będzie otwarty dla klientów w godz. 8-22, a standardowo od pon. do sb. w godz. 7-22 i w niedziele handlowe w godz. 9-20.

INFORMACJA O KAUFLAND

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1450 sklepów i zatrudnia ok. 148 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 240 marketów (z uwzględnieniem nowego sklepu w Forcie Wola) i zatrudnia ok. 15 000 pracowników.

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.