CEVA Logistics zwiększa widoczność przesyłek oceanicznych dzięki globalnej umowie partnerskiej z project44

– Widoczność przesyłek obejmuje najważniejsze etapy dostaw, czasy postoju i monitoring statków

– CEVA wykorzystuje dane przewoźników i portal MyCEVA, aby usprawnić obsługę nadawców przesyłek

– Widoczność i analiza zapewniają szybsze podejmowanie decyzji i lepszą współpracę

(Warszawa, 24.01.2023)CEVA Logistics podpisała globalną umowę z project44, zapewniając nadawcom przesyłek frachtu oceanicznego większą widoczność ich ładunków. To kontynuacja umowy zawartej między firmami w lipcu 2021 r., której celem było zapewnienie lepszej widoczności przesyłek klientom, korzystającym z usług transportu lądowego.

W wyniku integracji rozwiązań project44 w zakresie widoczności na oceanach i w portach, CEVA zapewni większą dokładność i terminowość w procesie monitorowania przesyłek oceanicznych. Dzięki śledzeniu statków przez Automatic Identification System (AIS) klienci będą mogli dokładnie sprawdzić lokalizację swoich przesyłek. Oprócz tego, powiadomienia i analizy będą zawierać informacje na temat najważniejszych etapów dostawy, transferach i czasach postoju a także alerty dot. zarządzania wyjątkami. Większa widoczność i dane analityczne pozwolą na lepsze podejmowanie decyzji i współpracę między CEVA a jej klientami.

MyCEVA wciąż się rozwija

Funkcja śledzenia przesyłek project44 będzie bezpośrednio zintegrowana z portalem cyfrowym CEVA typu all-in-one. Platforma MyCEVA zapewnia klientom większą kontrolę nad przesyłkami – od natychmiastowej wyceny i rezerwacji po śledzenie i dokumentację, w czasie rzeczywistym.

Multimodalna platforma została uruchomiona w lipcu 2020 r. i jest stale rozszerzana o nowe funkcjonalności. Jest w pełni zintegrowana z globalnymi operacjami CEVA, zarówno w imporcie jak i eksporcie. Zawiera też kalkulator CO2 dla całego procesu transportowego (door-to-door), dzięki czemu nadawcy przesyłek będą sprawdzić dostępne opcje i wybrać najbardziej ekologiczne trasy dla swoich ładunków. Specjaliści obsługi klienta MyCEVA, działając w ramach globalnej sieci oddziałów firmy, mogą udzielać natychmiastowego wsparcia, w lokalnych językach i różnych strefach czasowych.

Stephane Gautrais, globalny szef działu frachtu oceanicznego, CEVA Logistics, mówi: „W branży spedycyjnej dostęp do danych jest na wagę złota, a project44 pomoże nam wydobyć wartość z tych danych, z korzyścią dla naszych klientów. Zintegrowanie widoczności bezpośrednio z platformą MyCEVA jest jeszcze jednym przykładem naszego zaangażowania w responsywną logistykę. Rozumiemy, czego chcą i potrzebują nasi klienci, i im to dostarczamy. Teraz jest to większa widoczność przesyłek oceanicznych, ale z pewnością czeka nas jeszcze więcej”.

Jett McCandless, Founder&CEO project44, powiedział: „Dynamiczny charakter branży oceanicznej pokazuje jak ważną rolę odgrywa potrzeba wysokiej jakości wglądu w widoczność łańcucha dostaw w czasie rzeczywistym. Zaangażowanie CEVA Logistics w pomoc nadawcom w zakresie optymalizacji kosztów, wydajności i emisji przy użyciu platformy Movement project44 świadczy o dbałości w dostarczaniu klientom wyjątkowych rozwiązań”.

O CEVA Logistics

CEVA Logistics, światowy lider logistyki 3PL, dostarcza rozwiązania dla globalnego łańcucha dostaw, łącząc ludzi, produkty i dostawców na całym świecie. Z siedzibą główną w Marsylii we Francji, CEVA Logistics świadczy szeroki wachlarz usług end-to-end dostosowanych do potrzeb klienta, zarówno w zakresie logistyki kontraktowej jak i zarządzania frachtem w 170 krajach na świecie, dzięki ok. 110 000 pracowników w ponad 1 300 lokalizacjach. Z przychodami pro forma 2021 na poziomie 17 mld USD, CEVA Logistics jest częścią CMA CGM Group, globalnego gracza w zakresie rozwiązań morskich, lądowych, powietrznych i logistycznych.

W przypadku pytań prosimy o kontakt:

ceva@prlogistics.pl

Więcej informacji na: www.cevalogistics.com