Arena Media dla Easy Payment Services OOD

Agencja Arena Media (Havas Media Group) zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową Easy Payment Services OOD i startuje z kampanią promującą AXI CARD. Kampania będzie realizowana w TV oraz kanałach digital.

W przetargu firmy Easy Payment Services, wzięły udział cztery domy mediowe. Zwyciężyła Arena Media, należąca do Havas Media Group, która z początkiem maja rozpoczęła obsługę mediową EPS. To firma z siedzibą w Bułgarii, która ma swój oddział w Polsce, działający na licencji kreacji e-pieniądza wydanej przez Narodowy Bank Bułgarii (EU). EPS jest częścią Management Financial Group, działającej na rynku od ponad 15 lat, która rozpoczynała działalność w Bułgarii oferując pożyczki door-to-door.

AXI Card jest międzynarodową kartą płatniczą Mastercard z odnawialnym limitem kredytowym wynoszący nawet 6000 zł (dla nowych klientów 4000 zł). Wyróżnia ją wysoka dostępność, gdyż wymagane do jej uzyskania formalności są naprawdę minimalne: wystarczy wypełnić wniosek online na stronie www.axi-card.pl. AXI Card oferuje darmowe wypłaty z bankomatów w Europie i w Polsce, a kiedy nie korzysta się z karty, nie generuje ona żadnych dodatkowych opłat. Od 6 czerwca startujemy ze spotem reklamowym, którego bohaterem jest Dżin – AXI. Jest to bardzo ciekawa postać, która przedstawia wszystkie najważniejsze zalety naszej karty. Kampania ma na celu podniesienie świadomości marki i produktu. Wierzymy, że nasza reklama zwróci uwagę na nowoczesne, pozabankowe produkty finansowe, dostępne dla osób o słabszej zdolności i historii kredytowej, oferowane w cenach kilkukrotnie niższych niż pożyczki krótkoterminowe – komentuje Marcin Szporka – Dyrektor Marketingu i Sprzedaży z Easy Payment Services OOD.   

W ramach nawiązanej współpracy dziś wystartowała pierwsza kampania promująca AXI CARD – kartę z limitem kredytowym, wydawaną przez pozabankową instytucję finansową. Główne cele kampanii to nie tylko zbudowanie świadomości produktu i marki wśród konsumentów, ale również cele marketingowe m.in. zwiększenie konwersji z ruchu w sklepie na złożone wnioski i podpisane umowy czy zwiększenie udziału w rynku pozabankowych produktów finansowych (karty, pożyczki krótkoterminowe i ratalne).

Kampania, będzie prowadzona w TV oraz w kanałach digital. Za planowanie, optymalizację oraz zakup mediów odpowiada Arena Media (Havas Media Group), za koncept kreatywny odpowiada agencja Ludojady, za produkcję – FilmVision, a reżyserem spotu reklamowego jest Adrian Chudek.

Arena Media to agencja mediowa, działająca w Polsce od 2010 r. w ramach Havas Media Group, która oferuje kompleksowe usługi w zakresie przygotowywania strategii komunikacyjnych oraz planowania i zakupu mediów. Arena Media jest członkiem Creative Communication Cluster – organizacji, która zrzesza 25 podmiotów branży komunikacyjnej, a jej polski oddział jest jednym z trzynastu zlokalizowanych w 10 krajach świata. Wśród klientów, którzy zaufali Arena Media znajdują się m.in.: Carrefour Polska, Viatris, Grupa Tikkurila, Swarovski, Uniqa czy Unibail-Rodamco-Westfield. Agencja ma na swoim koncie takie nagrody jak Effie, Mixx Awards czy Golden Arrow oraz wyróżnienie „Wzrost Roku” w raporcie Panorama Reklamy 2020 magazynu Press.

Havas Media Group – Make a meaningful difference to brands, business and people.

Grupa agencji specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands oraz najnowsze i najbardziej efektywne rozwiązania mediowe i marketingowo-technologiczne. W jej skład wchodzą niezależne podmioty: Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki działające w obszarze Digital Marketingu: Havas E-commerce, Ecselis (performance i multichannel), DBI (data driven marketing), Socialyse (social media i content marketing), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium) oraz Havas Intelligence (badania i strategia). Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.

Easy Payment Services OOD to instytucja pieniądza elektronicznego z licencją UE, która autoryzowana jest przez Narodowy Bank w Bułgarii. EPS jest niebankową instytucją prowadzącą działalność pożyczkową polegającą na udzielaniu limitów w kartach kredytowych dla osób fizycznych. Działalność operacyjna polskiego Oddziału rozpoczęła się w lipcu 2018 wraz z wprowadzeniem produktu w postaci karty AXI z maksymalnym limitem odnawialnym do 6000 zł. 

Easy Payment Services OOD jest częścią holdingu – Management Financial Group (MFG), która składa się z wiodących firm specjalizujących się w świadczeniu pozabankowych usług finansowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Przedsiębiorstwo zatrudnia około 8300 pracowników i współpracowników w ponad 450 biurach znajdujących się w Bułgarii, Polsce, Macedonii Północnej, Rumunii, Hiszpanii i Ukrainie.