Niespełna dwa lata temu drogerie dm weszły do Polski, a już zadomowiły się na dobre i szukają polskiego ambasadora jednej ze swoich najpopularniejszych marek – Balea. Zostanie on wyłoniony w drodze konkursu, w którym nagrodą główną jest między innymi roczny kontrakt i profesjonalna sesja fotograficzna. Równolegle z konkursem wystartowała kampania promująca markę Balea, w której po uruchomieniu kuponu w aplikacji dm klienci będą mogli zakupić wszystkie produkty Balea z 30% rabatem.
Balea to marka własna dm, od przeszło 25 lat oferująca ponad 600 kosmetyków do skóry młodej, dojrzałej, wrażliwej i normalnej; do twarzy, ciała i włosów dla kobiet i mężczyzn. Składają się na nią innowacyjne, wyszukane składniki, starannie dobrane receptury poddawane surowym kontrolom. Dzięki temu produkty Balea regularnie otrzymują najwyższe oceny w testach porównawczych i niezmiennie cieszą się uznaniem klientów.
– Balea to jeden z najpopularniejszych brandów dm w Niemczech i w pozostałych krajach, w których działamy. Również w Polsce marka zyskuje coraz więcej fanów, o czym świadczą nasze rankingi sprzedażowe. By w pełni rozwinąć jej potencjał postanowiliśmy lokalnie poszukać polskiego ambasadora marki Balea, a klientów zachęcić do zakupów i dalszego jej poznania oferując im specjalny rabat w aplikacji dm – mówi Hubert Iwanowski, Dyrektor Obszaru Marketingu i Zakupów w Polsce. – Działamy równolegle we wszystkich naszych kanałach uzyskując synergię, która pozwala nam dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Zależy nam na tym, aby nasi klienci tworzyli indywidualne, osobiste doświadczenia zakupowe, wybierając dla siebie ulubione produkty ze świata naszych marek, w zależności od potrzeb i upodobań – dodaje Iwanowski.
“Twoja nowa ulubiona marka” pod takim hasłem drogerie dm uruchomiły kampanię, której celem jest budowanie świadomości marki. W ramach działań prosprzedażowych 30% rabatu na zakup wszystkich produktów marki Balea do jednorazowego użytku otrzymają klienci, którzy aktywują kupon w aplikacji dm, promocja obowiązuje do 28 lutego.
Jednocześnie wszystkie osoby, które kochają kosemtyki, interesują się pielęgnacją i trendami urodowymi, są aktywne w social mediach i lubią dzielić się swoją opinią, mogą wziąć udział w konkursie i zostać polską twarzą marki Balea. Osoba, która wygra konkurs, weźmie udział w specjalnej sesji zdjęciowej w profesjonalnym studio, w którym będzie można poczuć się jak prawdziwa gwiazda. W trakcie sesji zwycięzcę wspierać będzie Karolina Gołębiewska znana z kanału StylizacjeTV, która także zasiądzie w jury. Poza nagrodą główną laureat otrzyma kartę podarunkową o wartości 2000 zł na zakupy w dm i 4 wysyłki zestawów prezentowych z produktami marki Balea. Dodatkowo nagrodzonych zostanie 10 osób, które otrzymają paczkę prezentową z produktami marki Balea o wartości 100 zł. W konkursie można wziąć udział do 29 lutego 2024. Wyniki zostaną ogłoszone 28.03.2024. Więcej informacji znajduje się na stronie www.dm.pl/konkurs-balea. Regulamin konkursu dostępny jest na stronie Regulamin_Ambasador_marki_Balea_2024.pdf
Kampania swoim zasięgiem obejmie wybrane kanały online i offline, w tym także materiały POS w sklepach dm. W jej ramach dodatkowe wsparcie zapewnią także wybrane influencerki z kategorii beauty & care, a ich aktywności będą pojawiały się na platformach Instagram i TikTok, skupiając się na marce Balea. Kampania potrwa do 28.02.2024.
***
Drogerie dm posiadają ponad 4 000 punktów sprzedaży, w których zatrudnionych jest ponad 79 000 osób w całej Europie. W roku obrotowym 2022/2023 dm odnotował sprzedaż w wysokości 15,9 mld euro wygenerowaną łącznie we wszystkich 14 krajach europejskich. W tym samym okresie w Niemczech około 51 000 pracowników wygenerowało sprzedaż na poziomie 11,4 mld euro. dm po raz kolejny została wybrana przez klientów najpopularniejszą drogerią w ankiecie Kundenmonitor 2023. Drogerie dm oferują szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne, higieniczne, dla dzieci i niemowląt oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, żywność, gospodarstwo domowe, usługi foto i karma dla zwierząt. Oprócz produktów znanych marek klienci znajdą w dm także wiele marek własnych, takich jak Balea czy najlepiej sprzedająca się marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych alverde. dm docenianie jest również za zespół wykwalifikowanych pracowników, chętnie doradzających klientom. Sieć nieustannie pracuje nad optymalizacją wszystkich swoich procesów, by wywiązać się z odpowiedzialności za zrównoważony rozwój w całej Europie.