Lidl Polska już po raz 14. gra wspólnie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy! W tym roku sieć zaangażowała się w działania, które odbywają się pod hasłem „Chcemy wygrać z sepsą! Finał dla wszystkich – małych i dużych”, a celem akcji jest walka z sepsą i zakup sprzętu dla laboratoriów mikrobiologicznych w całym kraju. Zbiórka rozpocznie się 15 grudnia i potrwa aż do samego Finału, czyli niedzieli 29 stycznia 2023 roku. Tego dnia Lidl Polska tradycyjnie ogłosi na wizji sumę zebranych środków.
Przez 13 lat wspólnego grania z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, dzięki zaangażowaniu wolontariuszy, pracowników oraz klientów, sztab Lidl Polska przekazał na działania Fundacji aż 39 milionów złotych. W tym roku zbiórka na rzecz 31. Finału WOŚP w sklepach Lidl Polska odbędzie się już po raz 14. Będzie trwała od 15 grudnia aż do 29 stycznia. Celem tegorocznej akcji jest walka z sepsą i zakup sprzętu dla laboratoriów mikrobiologicznych w całym kraju.
Jak podaje WOŚP, sepsa to zespół objawów wywołanych przez niekontrolowaną, gwałtowną reakcję organizmu na zakażenie. W przebiegu sepsy w ciągu kilku godzin może dojść do niewydolności wielonarządowej, wstrząsu i śmierci. Jest ona przyczyną 20 proc. wszystkich zgonów. Według Światowej Organizacji Zdrowia, w 2017 roku sepsa wystąpiła u 49 milionów ludzi na świecie, a 11 milionów zmarło z jej powodu.
„Zagramy z Lidl Polska już po raz czternasty – bardzo nas to cieszy! W trakcie tego Finału zbieramy środki na zakup nowoczesnego sprzętu medycznego, który jest niezbędny w walce z sepsą. Dziękujemy za wielkie serca wszystkich pracowników i klientów Lidl Polska, którzy dokładają swoją cegiełkę do wspólnego sukcesu akcji” – mówi Jurek Owsiak, Prezes Zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.
„Już od czternastu lat dołączamy do szlachetnej inicjatywy, jaką jest Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Dotychczas dzięki zaangażowaniu naszych klientów oraz pracowników przekazaliśmy na rzecz Fundacji 39 milionów złotych. Wierzę, że w tym roku zebrana kwota również będzie ogromna, a dzięki niej polskie szpitale zostaną wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny” – mówi Włodzimierz Wlaźlak, Prezes Zarządu Lidl Polska.
Oprócz zbiórki, cel 31. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy możemy wspomóc m.in. poprzez zakup gadżetów oznaczonych charakterystycznym serduszkiem, które są dostępne w sprzedaży we wszystkich sklepach Lidl Polska od 28 listopada. W sklepach znaleźć można m.in. t-shirty, kubki, magnesy, skarpetki czy torby materiałowe. Cały zysk z ich sprzedaży zostanie przekazany na cel 31. Finału WOŚP.
Informacje o firmie:
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy oraz w USA. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 31 krajach istnieje w ponad 12 000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 800.
Kontakt:
Strona: www: https://www.lidl.pl
Facebook: https://www.facebook.com/lidlpolska
Instagram: https://www.instagram.com/lidlpolska/