Kaufland po raz kolejny wspiera dzieci i seniorów w akcji „List do św. Mikołaja”

Już po raz 6. pracownicy marketów, centrów dystrybucyjnych oraz wrocławskiej centrali sieci Kaufland podjęli się roli Świętego Mikołaja i przygotowali świąteczne prezenty dla podopiecznych Fundacji „Serca dla Maluszka” oraz Domu Pomocy Społecznej „Samarytanin”. Sieć zachęca także do wsparcia potrzebujących swoich klientów.

Są dzieci, do których Święty Mikołaj nie zawsze może przyjść. Z pomocą przychodzą zaangażowani pracownicy Kauflandu, którzy po raz kolejny przeprowadzili akcję „List do św. Mikołaja” na rzecz podopiecznych Fundacji „Serca dla Maluszka” oraz Domu Pomocy Społecznej „Samarytanin”.  W ramach inicjatywy sieci Kaufland wolontariusze co roku otrzymują listy opisujące potrzeby i marzenia dzieci oraz seniorów, które starają się spełnić. Od 2017 roku, czyli początku istnienia akcji, pracownicy Kauflandu przekazali łącznie 1126 prezentów na rzecz potrzebujących.

Również klienci sieci mogą przyłączyć się do akcji, wrzucając datki do skarbonek Fundacji „Serca dla Maluszka”, które znajdą w każdym markecie Kaufland w Punktach Informacyjnych. Można także pomóc online, wchodząc na stronę sercadlamaluszka.pl/chce-pomoc i wspomagając darowizną Fundację. Dzięki wsparciu klientów od 2014 r. Kaufland przekazał Fundacji ponad 400 tys. zł, które przeznaczono na finansowanie rehabilitacji, operacji i bieżących potrzeb w zakresie leczenia i terapii dzieci, osób niepełnosprawnych i ubogich rodzin.

Kaufland nakręcił także specjalny spot zachęcający do wsparcia akcji, w którym udział wzięli pracownicy oraz podopieczni Fundacji.

Fundacja „Serca dla Maluszka” to pozarządowa organizacja dobroczynna, która opiekuje się ponad 2600 podopiecznymi – dziećmi i osobami niepełnosprawnymi oraz rodzinami zagrożonymi ubóstwem i wykluczeniem społecznym.

INFORMACJA O KAUFLAND

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1450 sklepów i zatrudnia ok. 148 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 239 marketów i zatrudnia ok. 15 000 pracowników.

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.