Uwielbiana przez gości z całego świata marka Mercure otworzyła swój pierwszy obiekt na terenie Kosowa. Nowo wybudowany Mercure Prishtina City to fascynujący miejski hotel, który łączy standardy międzynarodowego hotelarstwa z urzekającymi elementami kultury kosowskiej. To pierwszy obiekt grupy Accor w kraju, który na nowo definiuje lokalny krajobraz hotelarski, oferując niezapomniane wrażenia zarówno dla podróżujących służbowo, jak i w celach rekreacyjnych. Marka Mercure jest znana z silnego przywiązania do lokalnej kultury i tradycji, co czyni nowy hotel doskonałym startem do eksploracji tego urokliwego kraju.
Mercure Prishtina City wyróżnia się wyjątkową lokalizacją, strategicznie usytuowaną zaledwie 20 minut jazdy od Międzynarodowego Lotniska w Prisztinie, stanowiąc doskonały punkt turystyczny, łącząc podróżnych z różnymi europejskimi destynacjami. Hotel zajmuje część większego kompleksu, w którym znajduje się słynne centrum handlowe Minimax, zlokalizowane zaledwie 50 metrów od obiektu oraz nowego inwestycyjnego kompleksu mieszkaniowego o nazwie Minimax City. To dynamiczne miejsce oferuje szeroki wybór usług, gwarantując gościom kompleksowe miejskie doświadczenie w bezpośrednim sąsiedztwie hotelu.
Nowy hotel mieści się w stylowym i nowoczesnym budynku, którego wnętrza są połączeniem międzynarodowej estetyki z autentycznymi motywami kosowskimi, tworząc przyjazne otoczenie, które zanurza gości w lokalnym dziedzictwie kulturowym, pozwalając jednocześnie cieszyć się wszystkimi korzyściami międzynarodowych standardów hotelarstwa. Siedemdziesiąt pięć pokoi stanowi komfortowe oświadczenia dla podróżnych odwiedzających Prisztinę w celach biznesowych lub rekreacyjnych. Temat łączenia międzynarodowych standardów z lokalnymi inspiracjami rozciąga się także na restaurację hotelową, gdzie goście mogą odkrywać harmonijną mieszankę tradycji i nowoczesności.
– Unikalny charakter Mercure Prishtina City wynika z odważnych wyborów stylistycznych, szacunku dla naszego dziedzictwa lokalnego oraz zaangażowania i wysiłku całego zespołu hotelowego. Nasze współczesne wnętrza uzupełnione są gustownymi nawiązaniami do lokalnych tradycji i folkloru, począwszy od lamp wykonanych z tradycyjnych kapeluszy po recepcję zainspirowaną misternymi wzorami dywanów qilim. Z niecierpliwością czekamy, aby zaoferować naszym gościom zarówno komfortowy pobyt w nowoczesnym hotelu, jak i immersyjną podróż w bogatą kulturę Kosowa – powiedział Safet Mehmetaj, Mercure Prishtina City General Manager.
Uzupełnieniem oferty hotelu będzie centrum wellness i spa, które dostarczy gościom szerokiej gamy luksusowych udogodnień i zabiegów. Sala konferencyjna hotelu jest również w ostatnich etapach przygotowań. Po otwarciu przestrzeń zaoferuje nowoczesne udogodnienia i z pewnością zaspokoi potrzeby liderów biznesu poszukujących idealnego miejsca do zorganizowania swoich wydarzeń w Prisztinie.
– Wierzymy, że podróżujący zarówno w celach wypoczynkowych, jak i biznesowych pokochają nasz hotel oraz urok i dziedzictwo Kosowa, jednocześnie ciesząc się sygnowanym doświadczeniem Mercure – dodał Safet Mehmetaj, Mercure Prishtina City General Manager.
Kosowo to najmłodsze państwo europejskie, ale oferuje wiele, jeśli chodzi o naturalne piękno i fascynującą historię. Fascynująca kraina w sercu Bałkanów nagradza odwiedzających uśmiechami, urokliwymi górskimi miasteczkami, niesamowitymi możliwościami wędrówki oraz XIII-wiecznymi klasztorami.
O Mercure
Mercure to niespotykana marka midscale, która łączy w sobie siłę międzynarodowej sieci hotelarskiej z autentycznymi i niezapomnianymi doświadczeniami inspirowanymi lokalnością. Niezwykłe zaangażowanie marki do jakości przeżyć z pobytu w hotelu zapewnia gościom nienaganny poziom standardu w każdym obiekcie na całym świecie, gdzie wystrój każdego z hoteli odzwierciedla wyjątkowy charakter, klimat i kulturę swojego otoczenia. Wykraczając poza tradycyjne usługi hotelowe dla podróżników czy gości biznesowych, zespoły Hoteli Mercure słyną ze swojej pasji, entuzjazmu, zaangażowania i dzielenia się wskazówkami na temat okolicy czy to w postaci porad, angażujących anegdot czy lokalnego folkloru. Wszystko to sprawia, że za każdym razem wizyta w Hotelach Mercure jest niezwykła i pełna unikalnych wrażeń. Regionalne akcenty, lokalna kuchnia oraz tradycja budują świadomość gości o miejscu, które odwiedzają. Dzięki temu każdy z nich może w pełni odkryć i doświadczyć niepowtarzalnego charakteru marki. Hotele Mercure są dogodnie zlokalizowane w centrach miast, nad morzem lub w górach i oferują ponad 810 obiektów w ponad 60 krajach. Mercure jest częścią Accor, wiodącej na świecie grupy hotelarskiej posiadającej ponad 5 500 obiektów w ponad 110 krajach. To także marka uczestnicząca w ALL – Accor Live Limitless – lifestylowym programie lojalnościowym zapewniającym dostęp do szerokiej gamy nagród, usług i doświadczeń.