Trwa świąteczna kampania 360 sieci Kaufland

„Gdzie wielki wybór na święta mam?” to hasło tegorocznej bożonarodzeniowej kampanii promocyjnej, w której Kaufland zachęca konsumentów do przedświątecznych zakupów w swoich sklepach, podkreślając szeroki asortyment. W kampanii sieć promowała również akcję dobroczynną „Twoje punkty mają moc”, w ramach której klienci mogli przekazywać punkty zebrane za pomocą Kaufland Card na rzecz wybranej organizacji. Komunikacja jest widoczna na nośnikach outdoor, w sklepach, telewizji, Internecie, wybranych sieciach kin oraz social mediach.

W kolejnej odsłonie świątecznej kampanii Kaufland podkreśla, że oferuje wszystko, co potrzebne do zorganizowania tradycyjnych, rodzinnych świąt. Szeroki asortyment sieci obejmuje jakościowe produkty w atrakcyjnych cenach – nie tylko charakterystyczne dla Bożego Narodzenia artykuły spożywcze, jak ryby, bakalie, pomarańcze czy słodycze, ale także prezenty dla najbliższych, artykuły dekoracyjne czy bożonarodzeniowe gadżety, które pomogą stworzyć świąteczną atmosferę. Kaufland przygotował dla klientów specjalny świąteczny katalog z produktami spożywczymi oraz zabawkami, które pomogą zaplanować zakupy. W tracie kampanii w aplikacji Kaufland pojawiają się również specjalne zniżki oraz aktywności, takie jak „Koło Oszczędności”, dzięki któremu można zdobyć dodatkowe kupony na świąteczne zakupy.

W mediach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram czy TikTok, zaplanowano szereg humorystycznych materiałów video, memów i GIF-ów, pełnych świątecznych inspiracji i rozrywki oraz konkursy z nagrodami. Z kolei na kanale Pinterest oraz na stronie internetowej Kaufland można znaleźć bogactwo świątecznych przepisów na tradycyjne i nowoczesne bożonarodzeniowe potrawy z wykorzystaniem produktów dostępnych w sklepach sieci.

Elementem kampanii była również akcja charytatywna „Twoje punkty mają moc”, w ramach której klienci do 6 grudnia mogli przekazywać punkty na rzecz trzech organizacji – Fundacji Serca dla Maluszka, Polskiej Akcji Humanitarnej oraz Caritas. Łączna kwota wsparcia wynosi 500 000 zł.

Świąteczna kampania sieci Kaufland jest szeroko komunikowana za pomocą nośników outdoor, w gazetkach promocyjnych, sklepach, jak również w telewizji, Internecie, a także w wybranych sieciach kin, gdzie emitowane są główne spoty reklamowe.

INFORMACJA O KAUFLAND

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 243 markety i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.