Tona karmy od Nestlé Purina dla laureatek plebiscytu „Serce dla Zwierząt 2022”

Laureatkami plebiscytu „Serce dla Zwierząt 2022” – a tym samym zwyciężczyniami nagrody głównej w postaci 1 tony karmy marki Purina – zostały Magdalena i Sandra Budzyńskie, pomysłodawczynie inicjatywy „Edek szuka domów”.

Już po raz 19. w ogólnopolskim plebiscycie portalu Psy.pl wyłoniono osoby, które w sposób szczególny troszczą się o los czworonogów i zdaniem głosujących są wzorem do naśladowania dla innych. Nagrodę główną – tonę karmy dla zwierząt od marki Purina, wieloletniego partnera plebiscytu – otrzymały Magdalena i Sandra Budzyńskie za inicjatywę wspierającą adopcję psów „Edek szuka domów”.

fot. Celestyna Król dla Petstar

Magdalena i Sandra to mama i córka, które od lat silnie angażują się w szukanie domów dla bezdomnych zwierząt ze schroniska w Celestynowie. Są twórczyniami fanpage’a pod patronatem psa Edka: pierwszej schroniskowej miłości, której – dzięki internetowi – znalazły dom. Strona https://www.facebook.com/edekszukadomow ma już ponad 120 000 fanów i pozwala łączyć kolejne potrzebujące opieki zwierzęta z kochającymi właścicielami. 

Niezwykle ważne jest, by eksponować i doceniać postawy odpowiedzialnego zachowania wobec zwierząt. To nie tylko uhonorowanie takich działań, ale także zachęta i inspiracja dla innych, by włączać się w pomoc czworonogom – podkreśla Izabela Wojtczak, Marketing Manager w Nestlé Purina i dodaje – Jako marka już od trzynastu lat wspieramy plebiscyt „Serce dla Zwierząt” i co roku nagradzamy niezwykłych ludzi i ich działania na rzecz zwierzaków. Cieszymy się, że jako partner plebiscytu możemy pomóc jego zwycięzcom w ich codziennej działalności.  W tym roku wspieramy tak bliską naszemu sercu sprawę, czyli pomoc w adopcjach. 

Nestlé Purina we współpracy z Fundacją VIVA! już od siedmiu lat prowadzi inicjatywę wspierającą adopcję zwierząt ze schronisk – Adopciaki.pl, która jeszcze w tym roku będzie mogła poszczycić się 5 tysiącami zrealizowanych adopcji. Wspólnie z Fundacją marka przekazuje też karmę dla potrzebujących zwierząt: podczas pandemii do schronisk trafiło 240 ton karmy, a w tym roku przekazanych zostało kolejnych blisko 300 ton karmy, która w dużej mierze trafia do zwierząt w Ukrainie bądź tych, które z tego kraju przybyły do Polski.

Obecnie bardzo istotne są działania wspierające skuteczne adopcje. Do naszego kraju trafiło bowiem wiele zwierząt z Ukrainy i tylko sprawne, lokalne działania adopcyjne, dzięki którym zwierzęta znajdują kochające domy, mogą być odpowiedzią na wyzwania stojące przed schroniskami. Tym bardziej cieszy tegoroczny wybór laureatów plebiscytu – dodaje Izabela Wojtczak. 

Nestlé Purina nieustannie wspiera opiekunów zwierząt domowych w Polsce – zarówno zapewniając wysokiej jakości karmy, jak też dzieląc się doświadczeniem i poradami na temat żywienia i odpowiedzialnej opieki nad zwierzętami domowymi. Więcej na temat marki przeczytać można na stronie: www.purina.pl 

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od 1993 roku. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.