Team building w wykonaniu agencji Idea Creative Group

Koordynację oraz produkcję imprezy integracyjnej z elementami team buildingu dla Klienta z branży doradczej zapewniła agencja kreatywna Idea Creative Group. 

Komunikacja w zespole to podstawa. Od niej bowiem zależy zarówno efektywność, jak i morale pracowników. Niemniej z racji tego, że każdą firmę tworzą ludzie, jedynie stała, właściwie zorganizowana, pozwoli stworzyć między nimi solidne fundamenty – zwłaszcza w dobie dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości.

Tak oto, za agencją kreatywną Idea Creative Group koordynacja oraz produkcja imprezy integracyjnej z elementami team buildingu dla Klienta z branży doradczej. By utrzymać dynamikę eventu na wysokim poziomie, agencja podzieliła wydarzenie na cztery części. Pierwszą z nich stanowiło spotkanie z zarządem, które było doskonałą okazją zarówno do podsumowań działań związanych z 2022 rokiem, jak również do przedstawienia strategii na najbliższe miesiące. Drugą część wydarzenia wypełnił power speech jednej z bardziej rozpoznawalnych mówczyń w Polsce z zakresu innowacji gospodarczych i społecznych, a także meta trendów w biznesie.

Team building stanowił trzecią część wydarzenia. „Siła team buildingu jest nie do przecenienia. Bez zaangażowania bowiem w dialog trudno o budowanie relacji, które oparte są na właściwej komunikacji” – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.Jako agencja kreatywna mamy świadomość, jak ważne jest tu jednak łączenie elementów rozwojowych z integracją. Wierzymy, że tego typu działanie pozwala nie tylko budować umiejętność współpracy w grupie, lecz również i rozwijać jednostkowe cechy, które – siłą rzeczy – wpływają na wspomnianą współpracę” – dodaje Aneta Radzimirska.

Ostatnią częścią eventu był bankiet, podczas którego wręczono nagrody z okazji jubileuszy pracowników. 

Na koniec warto podkreślić, iż całość wydarzenia została mocno osadzona w duchu eko: począwszy od zaproszeń (w formie cyfrowej), scenografię,  po elementy niezbędne przy team buildingu (w tym specjalnie utworzona na potrzeby wydarzenia aplikacja). Produkcja zgromadziła blisko 400 osób. 

Idea Creative Group to agencja świadcząca usługi w szeroko pojętej komunikacji. Działania Idea Creative Group osadzone są na czterech filarach: idea events (organizacja wydarzeń offlinowych), idea events online (transmisje online, produkcje hybrydowe oraz telewizyjne), idea digital (projektowanie i stawianie stron www, kampanie bannerowe, działania w social mediach, influencer marketing, aplikacje) oraz idea communication (strategia komunikacyjna, zintegrowane kampanie reklamowe).