Targi RetailShow 2022 już w najbliższą środę

Wyczekiwane przez branżę handlową Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow 2022 rozpoczną się już 23 listopada w Centrum EXPO XXI w Warszawie. Grono ponad 150 wystawców na powierzchni ponad 5 tys. m2 zaprezentuje nowatorskie rozwiązania, które zostały wypracowane w czasie pandemii. By efektywnie zaplanować czas na RetailShow, warto skorzystać z targowej aplikacji mobilnej.

Branża handlowa, która dostosowała się do sytuacji gospodarczej i społecznej ostatnich lat, przeszła bardzo duże zmiany. Będzie można się o tym przekonać osobiście zapoznając się z wachlarzem energooszczędnych rozwiązań bazujących na sztucznej inteligencji, robotyzacji i automatyzacji.

Zapraszam przedstawicieli sieci, centrów handlowych, najemców i właścicieli sklepów na RetailShow 2022. Targi dostarczą potężną dawkę wiedzy o branży handlowej. Będzie to wyjątkowa edycja, dlatego nie powinno zabraknąć na niej osób, które na co dzień działają w tym sektorze – zachęca Artur Matlakowski, product manager, organizator Targów RetailShow.

Najnowsze trendy i innowacje na wyciągnięcie ręki

Obowiązkowym punktem wizyty na RetailShow jest Modelowy Sklep. Odwiedzający będą mogli przetestować tam rozwiązania odzwierciedlające zmiany zwyczajów zakupowych klientów, których efektem jest zacieranie się granicy pomiędzy handlem offline i online oraz coraz większa popularność modelu „click&collect”. W Modelowym Sklepie będzie można również poznać praktyczne metody odpowiadające na problemy braku pracowników czy wzrostów cen surowców i energii. Będą to m.in. systemy ograniczające kolejki i przyspieszające procesy sprzedaży.

Tegoroczny Modelowy Sklep wypracowany wspólnie z architektami i wystawcami połączy dwa odmienne formaty. Pozwoli sprawdzić nowe funkcjonalności, które świetne sprawdzają się w wersji bezobsługowej i sprzedaży tradycyjnej – informuje Wojciech Smoktunowicz, dyrektor marketingu, ECP Polska.

Ważnym elementem targów będzie konferencja Retail Congress, która odbędzie się 23 listopada. Grono architektów i przedstawicieli firm, które wprowadziły na rynek nowości, a także konsultanci branży handlowej, wskażą skuteczne sposoby, aby z sukcesem rozwijać sklepy i pozyskiwać uwagę klientów.

Aplikacja mobilna targów – targowy asystent w telefonie

Organizator zadbał o wygodę i czas odwiedzających, którzy po zalogowaniu w aplikacji mobilnej targów, otrzymają QR Code uprawniający do poruszania się po terenie targów bez konieczności rejestracji. Dzięki aplikacji będzie można umówić spotkania z wystawcami, uzyskać dostęp do planu stoisk, agendy konferencji Retail Congress czy kart katalogowych produktów prezentowanych w Modelowym Sklepie. Aplikację można pobrać tutaj.

Wydarzenie, na którym trzeba być

Targi RetailShow to wiodąca impreza wystawiennicza w sektorze retail w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. 10 edycji o międzynarodowym zasięgu, szerokie grono wystawców i tysiące odwiedzających reprezentujących wszystkie rodzaje sieci, a co najważniejsze zadowolenie obu stron, stanowi najlepszą zachętę do udziału w tym wydarzeniu. Edycja 2022, po dwóch latach przerwy spowodowanej pandemią, zapowiada się jako wyjątkowe i potrzebne branży handlowej spotkanie.

Informacje praktyczne

11. edycja Międzynarodowych Targów Wyposażenia Sklepów RetailShow odbędzie się 23-24 listopada 2022 w godzinach 9:00-17:00 w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Organizatorem Targów RetailShow jest firma ECP Polska. Wstęp jest bezpłatny po zarejestrowaniu się na stronie internetowej http://www.retailshow.pl/pl/rejestracja, w recepcji w dniu targów lub za pomocą aplikacji mobilnej.

Partnerem Strategicznym targów RetailShow 2022 i Retail Congress jest firma HIKVISION POLAND, Sponsorem Diamentowym MAGO, Sponsorami Głównymi KONCEPT-L i SONY, a Sponsorami Retail Congress firmy MANHATTAN ASSOCIATES i SOTI.

ECP Polska to organizator Międzynarodowych Targów Wyposażenia Sklepów RetailShow 2022 największego wydarzenia branży handlowej w Europie Środkowo-Wschodniej. To także wydawca Perfect Store, specjalistycznego magazynu poświęconego aktualnym trendom i innowacjom w wyposażeniu, technologiach, logistyce, zagadnieniach sprzętowych i rozwiązaniach stosowanych przez sieci food i non-food oraz centra handlowe.