Świeże pieczywo o każdej porze dnia – nowa kampania „Piekarni w sercu Lidla”

Pieczywo smakuje najlepiej świeże – gdy jest miękkie i aromatycznie pachnie. Bułki i chleby wyjęte prosto z pieca są idealną bazą do kanapek na śniadanie czy po prostu jako przekąska. W sklepach Lidl Polska świeże pieczywo dostępne jest o każdej porze dnia. Rano, po południu i wieczorem, w „Piekarni w sercu Lidla” klienci – wśród bogatej oferty – znajdą szeroki wybór chrupiących bułek, chlebów oraz słodkich i słonych przekąsek.

Lidl Polska wystartował z nową kampanią poświęconą „Piekarni w sercu Lidla”. Sieć podkreśla, że dzięki częstej pracy pieców w lidlowej piekarni, klienci mają dostęp do świeżego pieczywa przez cały dzień: od rana do wieczora. Oferta „Piekarni w sercu Lidla” choć już teraz jest szeroka, to stale się powiększa. W sklepach znajdziemy 20 rodzajów bułek i bagietek, 10 gatunków chleba, ale też ponad 25 słodkich i słonych przekąsek.

Konkurencyjne ceny w „Piekarni w sercu Lidla”

Lidl Polska chroni polskie rodziny przed inflacją. W „Piekarni w sercu Lidla” pieczywo oferowane jest w niskich, lidlowych cenach. Nowej kampanii towarzyszą interesujące promocje, dzięki którym kupimy produkty jeszcze taniej. Przykładowo chleb na maślance dostępny jest aż 33% taniej – 2,99 zł/ 550 g/ 1 szt. (zamiast 4,49 zł). Chleb na maślance z zakwasem żytnim zawiera aż 10% maślanki od polskich dostawców, został upieczony wyłącznie z krajowych składników. W chlebie znajduje się także zmniejszona ilość soli.

O kampanii

Kampania „Piekarni w sercu Lidla” – „Świeże o każdej porze dnia” – została zaplanowana w telewizji, radiu, gazetkach, digitalu oraz mediach społecznościowych. W ramach kampanii, we współpracy z agencją GPD, powstał spot telewizyjny, w których lektorką jest Krystyna Czubówna.

Informacje o firmie:

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy oraz w USA. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 31 krajach istnieje w przybliżeniu 12 000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 800.