Święto świętego Marcina, obchodzone 11 listopada, to jedna z najstarszych polskich tradycji kulinarnych, szczególnie żywa w Wielkopolsce. Według badań GfK, ponad 70% mieszkańców regionu deklaruje, że świętuje ten dzień, spożywając tradycyjne przysmaki – rogale świętomarcińskie i gęsinę. Wychodząc naprzeciw tym zwyczajom, ALDI przygotowało specjalną ofertę produktów regionalnych.
Tradycja na wyciągnięcie ręki
Obserwujemy rosnące zainteresowanie Polaków tradycyjnymi smakami i regionalnymi specjałami, natomiast Dzień Świętego Marcina to doskonała okazja, by przypomnieć sobie o kulinarnym dziedzictwie naszego kraju. Dlatego przygotowaliśmy specjalną ofertę, która łączy tradycję z przystępnymi cenami – mówi Jelena Konieczna, Lider Zespołu Zarządzania Kampaniami w ALDI Polska.
W dniach 4-9 listopada klienci znajdą w sklepach ALDI szeroki wybór produktów z gęsiny w atrakcyjnych cenach:
- Gęś owsiana marki Drosed – 14,99 zł/kg (25% taniej)
- Pierś z gęsi wędzona – 4,99 zł (100 g)
- Smalec gęsi – 9,99 zł (320 g)
- Pierogi z gęsiną i żurawiną – 7,99 zł (350 g)
W dniach 7-9 listopada dodatkowo w ofercie pojawią się:
- Pierś z gęsi owsianej – 3,49 zł/100 g
- Noga z gęsi owsianej – 3,99 zł/100 g
Rogale i inne przysmaki regionalne
Flagowym produktem świętomarcińskiej oferty jest certyfikowany rogal biały z makiem w cenie 7,49 zł za sztukę (3,75 zł za 100 g), dostępny w wybranych sklepach.
Tydzień Regionalnych Smaków
W ramach Tygodnia Regionalnych Smaków (4-9 listopada) ALDI oferuje również inne regionalne przysmaki, pojawią się między innymi:
- Faworki – 8,99 zł (200 g)
- Gzik wrzesiński – 6,99 zł (200 g)
- Sękacz mazurski – 5,29 zł (100g)
- Mus malinowy, Spiżarnia Anny Walczyńskiej – 12,99 zł (300 g)
- Wielkopolski ser smażony – 6,99 zł (200 g)
Według najnowszych badań rynkowych, ponad 45% Polaków deklaruje zainteresowanie lokalnymi tradycjami kulinarnymi, a Dzień Świętego Marcina zyskuje popularność także poza Wielkopolską. W odpowiedzi na ten trend, ALDI systematycznie poszerza ofertę produktów regionalnych, umożliwiając klientom celebrowanie polskich tradycji kulinarnych w przystępnych cenach.
_ _ _
O ALDI
ALDI w Polsce posiada ponad 300 sklepów i zatrudnia ponad 4400 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze COŚ z ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca.
ALDI Polska jest częścią Grupy Przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 86 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii. Więcej na www.aldi.pl