14 grudnia o godz. 10.00 w przedświąteczną atmosferę zakupów w Blue City wkroczą nowoorleańskie rytmy i gorący klimat prosto z ulic Luizjany. Trzy roczne vouchery na kultową kanapkę Chicken Sandwich i darmowy poczęstunek dla pierwszych 50 gości, tak Popeyes będzie świętował otwarcie swojej trzeciej warszawskiej restauracji.
W czwartek 14 grudnia, tuż przed godziną dziesiątą świąteczny klimat ulegnie radykalnej zmianie. Wtedy w Blue City rozlegną się pierwsze dźwięki bass brandu. Muzyka na żywo będzie towarzyszyć otwarciu kolejnej, trzeciej już restauracji Popeyes w Warszawie. Popeyes to czysta energia i eksplozja kulinarnej radości, tak też postrzegają ją jej wielbiciele. Smak soczystego i chrupiącego kurczaka oraz zapach wyrazistych przypraw inspirowanych Luizjaną to cechy charakterystyczne Popeyes. W dniu otwarcia goście zjedzą m.in. kultową kanapkę Chicken Sandwich, niepowtarzalne w smaku frytki Cajun Fries, kawałki kurczaka (do wyboru Signature Chicken, Louisiana Wings czy Chicken Tenders) a do tego autorskie dipy: Mardi Gras, NOLA, Bold BBQ, Bayou Buffalo czy Blackened Ranch. Niemal wszystkie dania z kurczaka będą dostępne w wersji pikantnej i łagodnej.
Popeyes, jak to ma w zwyczaju, nie zapomniał o przygotowaniu specjalnych niespodzianek dla swoich wielbicieli. Sieć rozda vouchery pozwalające bezpłatnie delektować się niepowtarzalnym smakiem kultowej kanapki Chicken Sandwich przez cały kolejny rok. Prezent otrzymają trzy pierwsze osoby, które w dniu otwarcia, jako pierwsze staną w kolejce przed restauracją Popeyes wewnątrz Blue City (na poziomie +2, w strefie gastronomicznej Food City). Blue City otwiera się o godzinie 6.00 i od tego momentu wielbiciele Popeyes mogą czekać pod restauracją w miejscu oznaczonym pomarańczowym dywanem i borderami. Kolejne pięćdziesiąt osób stojących przed restauracją zje Chicken Sandwich za darmo.*
– Popeyes w Blue City to piąta restauracja, którą otwieramy w Polsce i zarazem ostatnia w tym roku. Planujemy zakończyć ten rok z przytupem, w naszym Popeyesowym stylu – ma być głośno, kolorowo i przede wszystkim smacznie. A przed nami 2024 i kolejne wyzwania, których nie możemy się już doczekać – mówi Jakub Aleksandrowicz, Dyrektor Marketingu Popeyes CEE.
O wszystkich niespodziankach czekających na gości pierwszego warszawskiego Popeyes można dowiedzieć się śledząc na bieżąco szczegóły wydarzenia w mediach społecznościowych. Więcej TUTAJ oraz na Instagramie.
*Regulamin promocji dostępny TUTAJ