Sukces programu lojalnościowego sieci Kaufland – już ponad dwa miliony osób oszczędza z Kaufland Card

Na początku marca br. Kaufland wprowadził dla klientów nowy program lojalnościowy. Już 10 dni od startu Kaufland Card do programu przystąpiło milion użytkowników. Teraz liczba ta została podwojona, co oznacza, że już ponad dwa miliony klientów korzysta z Kaufland Card przy codziennych zakupach. 

Program lojalnościowy sieci Kaufland zapewnia użytkownikom przede wszystkim atrakcyjne ceny na wybrane produkty, dzięki czemu klienci mogą zaoszczędzić konkretne sumy, a także umożliwia zbieranie punktów, które można wymieniać na dodatkowe zniżki. Jak pokazują dane sieci Kaufland, specjalne oferty zachęciły klientów lojalnościowych do częstszych zakupów z kartą – frekwencja w sklepach w marcu 2023 roku w porównaniu do marca 2022, gdy program Kaufland Card jeszcze nie funkcjonował, była wyższa o 20%.

Program stworzony z myślą o konsumencie

Przed wprowadzeniem programu lojalnościowego Kaufland przeprowadził badania, aby jak najlepiej poznać oczekiwania klientów i stworzyć dla nich program szyty na miarę. Aż 87% respondentów wskazywało, że obniżka cen produktów jest benefitem najbardziej zachęcającym do zakupu. Mając to na uwadze, Kaufland każdego dnia zapewnia użytkownikom Kaufland Card niższe ceny na artykuły codziennego użytku – owoce i warzywa, mięso, pieczywo, ryby, produkty spożywcze zarówno znanych brandów, jak i marek Kaufland. W cotygodniowej ofercie znajdują się także artykuły z kategorii nonfood – wśród nich marek własnych Parkside, Countryside, SWITCH ON.

Co więcej, Kaufland nagradza klientów przy każdych zakupach – za każdą wydaną złotówkę użytkownik Kaufland Card otrzymuje jeden punkt. Punkty te klienci mogą wymieniać na specjalne kupony, które pozwalają nabyć dany produkt po bardzo okazyjnej cenie, nawet za symboliczny grosz – od 26.04 do 3.05, aktywując dany kupon, można nabyć napój gazowany K-Classic o pojemności 2 l lub płatki śniadaniowe K-Classic 250 g za jeden grosz.

Obecnie ponad 60% użytkowników Kaufland Card korzysta z cyfrowej wersji programu, która zapewnia dodatkowe korzyści. Jest to m.in. elektroniczne podsumowanie zakupów, dzięki któremu można sprawdzić, ile pieniędzy zaoszczędziliśmy, robiąc zakupy z Kaufland Card.

Aktualnie z okazji nadchodzącego sezonu grillowego sieć zaprasza użytkowników Kaufland Card do zabawy w „Koło oszczędności”. Po każdym zakupie z użyciem Kaufland Card klient będzie miał możliwość zakręcić wirtualnym kołem w aplikacji i zdobyć atrakcyjne kupony zniżkowe. W ramach akcji klienci mają szansę otrzymać zniżki na produkty niezbędne do przygotowania grilla – artykuły spożywcze m.in. mięso, warzywa, sosy, dodatki i wiele innych.

Sieć z satysfakcją obserwuje rosnącą liczbę zarejestrowanych użytkowników programu lojalnościowego i jest wdzięczna klientom za zaufanie, jakim ją obdarzają, przystępując tak licznie do programu. Kaufland deklaruje, że to dopiero początek i razem z klientami będzie szedł po jeszcze większe oszczędności.