Wolt rozbudowuje swoje portfolio partnerów. Już od kwietnia poprzez Wolt możliwe jest zamawianie ulubionych pozycji z menu Starbucks. To kolejna uznana marka, która w ostatnim czasie wzbogaca ofertę Wolt.
Klasyczne, pełne kawowego aromatu Americano, a może kusząca słodyczą Caffe Mocha? Od kwietnia mieszkańcy Warszawy, Łodzi, Gdańska, Gdyni, Bydgoszczy, Poznania, Katowic, Krakowa, Wrocławia i Szczecina będą mogli zamawiać napoje oraz jedzenie z oferty Starbucks za pośrednictwem Wolt.
„Nasza współpraca z partnerami stale się rozwija. Powiększamy nasze portfolio, nie tylko o pojedynczą restaurację, ale także o całą sieć, co pozwala nam dostarczać jeszcze bardziej różnorodną ofertę. Dzięki współpracy z AmRest, operatorem m.in. marki Starbucks w Polsce, nasi klienci będą mogli skorzystać z usługi dowozu napojów i przekąsek z jednej z najpopularniejszych sieci kawiarni. Chcemy odpowiadać na różne gusta i potrzeby, między innymi poszerzając także ofertę śniadaniową” – mówi Krzysztof Dłużniewski, Marketing Manager Wolt Polska.
Klienci chętnie korzystają z opcji śniadaniowych i ciepłych napojów w ofercie dowozowej. Jednocześnie coraz częściej zwracają uwagę na dostępność alternatyw wegańskich i wegetariańskich – w przypadku kawy, częściej stawiają na alternatywy mleka, takie jak napoje roślinne. Dlatego też istotne jest zapewnianie szerokiej oferty produktowej, odpowiadającej na aktualne zmiany przyzwyczajeń konsumenckich.
„W ramach działań na rzecz rozszerzania menu naszych kawiarni o pozycje roślinne, od 3 stycznia 2023 roku, Starbucks w Polsce nie pobiera już opłat za roślinne alternatywy mleka. Dzięki temu nasi Goście mogą wybrać odpowiedni dla siebie napój bez dodatkowych kosztów, także w kanale delivery” – mówi Paula Chudzińska, Brand Manager Starbucks Polska.
W Polsce Wolt działa w 13 miastach. Niebieskich kurierów można spotkać również na ulicach ponad 130 miast w 23 krajach w Europie i Azji. Dostawy Wolt realizowane są za pomocą rowerów, skuterów i samochodów. Aplikację Wolt można pobrać z Google Play lub App Store.
——
O Wolt
Wolt umożliwia użytkownikom łatwe zamówienie i szybką dostawę jedzenia z ulubionej restauracji oraz zakupów – do domu lub biura. Współpracuje z restauracjami oraz partnerami detalicznymi i kurierskimi w 23 krajach, w ponad 240 miastach. Firma z siedzibą w Helsinkach została założona w 2014 roku. Obecnie zatrudnia ponad 5000 osób i jest kierowana przez współzałożyciela i CEO Miki Kuusi. W 2022 roku Wolt i amerykańska spółka Door Dash podjęły decyzję o fuzji. Wolt kontynuuje swoje operacje we wszystkich lokalizacjach, w których firma działała do tej pory.
Więcej informacji: www.wolt.com/for-media
O Starbucks
Historia Starbucks Coffee Company zaczęła się w 1971 roku w Seattle. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy. Opierając się na naszym zobowiązaniu i przyjętych przez nas wartościach, z każdym kubkiem kawy dostarczamy naszym klientom niepowtarzalną atmosferę i wyjątkowe wrażenia (Starbucks Experience). Aby dowiedzieć się więcej o Starbucks Experience, zapraszamy do naszych kawiarni oraz na strony www.starbucks.com i www.starbucks.pl, a także na profil Starbucks na portalu Facebook.
O AmRest
AmRest Holdings SE jest wiodącą publicznie notowaną spółką restauracyjną w Europie z szerokim portfolio najlepszych marek obecnych w 23 krajach. Firma dostarcza wyjątkowe jedzenie i serwis najwyższej jakości, czego dowodem jest 30 milionów gości odwiedzających jej restauracje każdego miesiąca. AmRest zarządza liczbą ponad 2350 restauracji pod markami franczyzowymi, takimi jak: KFC, Starbucks, Pizza Hut i Burger King, a także także markami własnymi: La Tagliatella, Sushi Shop, Blue Frog i Bacoa. AmRest zatrudnia łącznie ponad 50 000 osób. Więcej informacji znajdą Państwo na stronie: https://www.amrest.eu/pl.