Spotkania na miarę czasów

Produkty eko i vege, a może też sezonowe i lokalne? Kolorowo i z fantazją, czy elegancko i klasycznie? Przed organizatorami eventów i konferencji stoi duże wyzwanie, bowiem w tej branży to klienci dyktują zasady. Wiele zmienia się na rynku spotkań, ale przy odrobinie elastyczności wcale nie tak trudno sprostać trendom. Oto kilka wskazówek dla organizatorów.

Podążając za trendami

Oferta hotelarska musi nieustanie dostosowywać się do potrzeb odbiorców. Wśród przodujących trendów można wymieniać konferencje hybrydowe. Na nowo wzrasta też zainteresowanie imprezami integracyjnymi i teambuildingowymi oraz konferencje połączone z warsztatami tematycznymi – jak warsztaty kulinarne. Bardzo ważnym aspektem jest dziś także to, że organizatorzy konferencji, czy spotkań starają się minimalizować ich wpływ na środowisko naturalne, choćby poprzez redukcję zużycia plastiku, czy stawiając na cateringi oparte na lokalnych produktach.

Obserwujemy także inne trendy, choćby te związane z wejściem na rynek nowych pokoleń, jak np. wymogi w zakresie CSR oraz eventy proekologiczne czy prospołeczne – budujące świadomość odbiorców, jednocześnie z konkretnymi oczekiwaniami względem całego łańcucha dostawcówkomentuje Karol Pigulak, Sales Manager Leonardo Hotels Poland.

Wszystko to brzmi jak rzucona przed próg hoteli rękawica, którą obiekty grupy Leonardo Hotels bez wahania podnoszą, otwierając się na nowe, wyśrubowane wymagania klientów biznesowych. Ma być lokalnie i eko, a jednocześnie elegancko i z charakterem.

Na językach

Współczesny gość jest bardzo wymagający. Zna różne kuchnie, ma swoje oczekiwania, lubi element zaskoczenia. Dbam o to, by  dobra jakość produktów zachęcała do odwiedzenia naszej restauracji lub skorzystania z oferty bankietowej hotelu. Nasi goście zwracają uwagę na to, jakich produktów używamy w kuchni, dlatego w naszym menu na stałe zagościły  jaja z wolnego wybiegu, miód od pszczelarzy, wędliny rzemieślnicze, ale też bardziej wyszukane dania, jak tatar ze strusia  komentuje Jolanta Piotrowska, Executive Chef w NYX Hotel Warsaw.

W dzisiejszych czasach w jedzeniu nie chodzi tylko o to, aby się najeść, ale o to, aby doświadczyć. A doświadczamy wszystkimi zmysłami. Pyszne potrawy o nieziemskim zapachu i ciekawej teksturze to jedno, ale odpowiednia prezentacja czy inspirujące otoczenie są równie ważnymi, inspirującymi gości aspektami.

– Odpowiednia prezentacja wizualna produktów i dań, a także wykorzystanie różnych technologii ich przygotowania oraz zastosowanie wyjątkowych połączeń smakowych jest równie ważne przy budowaniu właściwej oferty. Dziś oczekiwania gości dotyczą doboru produktów i ich prezentacji w potrawach. Ważne jest, aby menu uwzględniało  produkty ekologiczne. Przy ich wyborze, skupiam się na pochodzeniu, możliwościach łączenia z innymi produktami, regionalności oraz na aktualnych trendach kulinarnych – podkreśla. Mariusz Szymczyk, Executive Chef w Leonardo Royal Warsaw,

Z charakterem

Przy wyborze miejsca na konferencje czy spotkanie biznesowe warto wziąć także pod uwagę specyfikę danego miejsca. W wypadku grupy Leonardo Hotels, jej warszawskie hotele mają charakter wielkomiejski i europejski zaś krakowskie Leonardo Boutique City Center i Leonardo Boutique Old Town są znacznie bardziej przytulne. Te pierwsze idealnie sprawdzą się w przypadku klasycznych spotkań biznesowych, czy prezentacji produktowych, a te drugie przy kameralnych imprezach teambuildingowych, spotkaniach w boardroomach lub np. śniadaniach prasowych.

Zapraszamy do kontaktu: events.warsaw@leonrado-hotels.com

* * *

LEONARDO HOTELS CENTRAL EUROPE, z siedzibą w Berlinie, odpowiada za portfolio hoteli w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Polsce, Czechach, na Węgrzech, w Rumunii, Hiszpanii i we Włoszech. Sieć działa w 9 krajach i 45 destynacjach, a jej portfolio oferuje 106 hoteli z ponad 17 000 pokojami. Jej marki to Leonardo Hotels, Leonardo Royal Hotels, Leonardo Boutique Hotels, NYX Hotels by Leonardo Hotels i Leonardo Limited Edition. Znane są z dogodnych lokalizacji, wysokich standardów obsługi, a także nowoczesnego wystroju wnętrz z regionalnym charakterem.

Leonardo Hotels Central Europe jest częścią Fattal Hotel Group, która została założona w 1998 roku przez Davida Fattala. Aktualnie w Europie i Izraelu działa ponad 255 hoteli grupy z ponad 47 000 pokojami w 117 lokalizacjach i 20 krajach. Portfolio marek obejmuje Leonardo Hotels, Leonardo Royal Hotels, Leonardo Boutique Hotels, NYX Hotels by Leonardo Hotels, Leonardo Limited Edition, Jurys Inn, Herods, U Hotels, 7 Minds, Rooms by Fattal, Fattal Terminal, Master Collection i Switch up. Izraelska grupa hotelowa jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Tel Awiwie (TASE). www.leonardo-hotels.com