Specjalny autobus Popeyes pojechał z Gdańska do Warszawy. Czy to zapowiedź pojawienia się marki w Trójmieście?

W minioną niedzielę, 21 kwietnia kilkudziesięciu fanów kurczaków w luizjańskim stylu odbyło niezwykłą kulinarną podróż. Autobusem Popeyes przejechali ponad 700 kilometrów, by skosztować słynnych dań sieci. To efekt nietypowej akcji, którą marka zorganizowała dla swoich najaktywniejszych fanów. Spośród wszystkich komentarzy na swoich social mediach Popeyes wyłonił 4 miasta, których mieszkańcy najczęściej pytali o otwarcie restauracji. Najbardziej zaangażowana okazała się społeczność z Gdańska, dlatego to właśnie dla nich zorganizowano wycieczkę.

fot. Popeyes

W niedzielny ranek na zwycięzców zabawy Popeyes z Gdańska czekał autobus, który zabrał ich w podróż do nowoorleańskich smaków. Uczestnicy wycieczki wraz z załogą Popeyes i kapitanem  Mikołajem „Tyszka” Tyszkiewiczem wybrali się do najbliższej restauracji. Kilkugodzinną podróż umilały specjalne przygotowane na tę okazję gry i zabawy. Uczestnicy wzięli udział w nietypowym, integracyjnym bingo, odgadywali piosenki na wzór programu “Jaka to melodia” i wymieniali się wrażeniami dotyczącymi marki. Każdy z nich otrzymał zestaw prawdziwego fana Popeyes, czyli torbę i koszulkę Chicken Sandwich Club, kolorowe sznurówki i pomarańczowy bucket hat, a dodatkowo do wygrania w konkursach były skarpetki i czapki z daszkiem z kolekcji Chicken Sandwich Club.

fot. Popeyes

Wycieczkowicze o akcji dowiedzieli się w większości z social mediów, znaleźli się jednak też tacy, którzy zupełnie przez przypadek natknęli się na  przystanek Popeyes. Zeskanowali znajdujący się na nim QR kod oraz podążyli za wskazówkami, tym samym zdobywając miejsce w autobusie. Wśród uczestników byli też i najwierniejsi wielbiciele sieci, którzy nie przegapią żadnej szansy na spotkanie z marką. Jedna z uczestniczek już wcześniej przyjechała do stolicy z Gdańska by wziąć udział w karnawale Mardi Gras. Wycieczka autobusem była jej drugim spotkaniem z kuchnią Popeyes. Jak się okazuje prawdziwa miłość do jedzenia pozwala pokonać wiele kilometrów!

fot. Popeyes

W Popeyes mamy wiele niezwykłych historii, w które sami nie jesteśmy czasem w stanie uwierzyć… Bo jak? Stać przez kilkadziesiąt godzin w kolejce przed otwarciem, jechać przez pół Polski, żeby być gościem pierwszej restauracji, czy to co wydarzyło się teraz – 4 godziny autobusem w jedną stronę, tylko żeby spróbować naszych dań. Pomysł na tę akcję powstał spontanicznie – chcieliśmy wyjść naprzeciw pytaniom o kolejne lokalizacje i dać tym, którzy na nas czekają możliwość spróbowania słynnych kurczaków z Popeyes. Jesteśmy zaskoczeni, że tak wiele osób było chętnych, by udać się w tę szaloną podróż i jechać 300 km w jedną a potem kolejne 300 km w drugą stronę , żeby spędzić 2 h w naszej restauracji. Takie rzeczy niezmiennie cieszą i sprawiają że wpadamy na jeszcze bardziej szalone pomysły – mówi Jakub Aleksandrowicz, Dyrektor Marketingu Popeyes.

We flagowej  restauracji w Warszawie w Złotych Tarasach na gości czekały specjały z kuchni Popeyes. Większość z uczestników wycieczki skusiła limitowana nowość w menu – kanapka Supreme Chicken Sandwich, która na co dzień dostępne jest tylko dla użytkowników aplikacji mobilnej. Kolejny hitem były pozostałe kanapki, Spicy Chicken Tenders i Louisiana Wings. Każdy miał też możliwość spróbowania jednego z premium shaków – o smaku Yuzu lub Coconut.

Więcej o marce na https://www.popeyeschicken.pl.

***
Założony w Nowym Orleanie w stanie Luizjana w USA w 1972 roku, Popeyes® ma ponad 50-letnią historię i tradycję kulinarną. Kuchnia Popeyes® wyróżnia się unikalnym menu, w stylu luizjańskim. Sieć znana jest z doskonałego smaku kurczaka marynowanego w mieszance przypraw Louisiana Cajun, którego można spróbować w wersji łagodnej i pikantnej. W ofercie znajdziemy kanapki z kurczakiem czy rożne części panierowanego kurczaka. Nie zabraknie też dodatków typowych dla kuchni amerykańskiej. Przywiązanie sieci do dziedzictwa i aromatycznego, autentycznego jedzenia z Luizjany pozwoliła Popeyes® stać się jedną z największych na świecie restauracji szybkiej obsługi z kurczakiem, z prawie 4300 restauracjami w USA i na całym świecie. Popeyes jest spółką zależną Restaurant Brands International Inc. („RBI”), jednej z największych na świecie firm zajmujących się restauracjami szybkiej obsługi z ponad 40 miliardami dolarów rocznej sprzedaży w całym systemie i około 30000 restauracji w ponad 100 krajach. RBI jest właścicielem czterech najbardziej znanych i kultowych marek restauracji szybkiej obsługi na świecie – BURGER KING®, TIM HORTONS®, POPEYES® i FIREHOUSE SUBS®. Markę Popeyes do Polski wprowadza firma Rex Concepts. Aby dowiedzieć się więcej o marce Popeyes®, odwiedź stronę www.popeyespolska.com lub śledź nas na Facebooku, Tiktoku, Twitterze i Instagramie.