SPAR z akcją POSADŹMY RAZEM DRZEWA

Więcej drzew, więcej czystego powietrza!

Sieć SPAR rozpoczyna akcję POSADŹMY RAZEM DRZEWA – której celem jest odpowiedzialność społeczna wobec planety. Sieć przekaże środki finansowe na sadzenie drzew w całej Polsce z każdego paragonu zrealizowanego do 30 kwietnia 2023 roku. Akcja będzie szeroko komunikowana w sklepach – na plakatach, naklejkach, wobblerach, ekranach i wewnętrznych radiowęzłach, a także na stronach WWW, w social mediach i gazetkach.

Sieć SPAR dynamicznie rozwija się w całej Polsce i szuka kolejnych lokalizacji zarówno dla wielkopowierzchniowych supermarketów EUROSPAR, jak i mniejszych sklepów SPAR czy SPAR Express. Klientom swoich sklepów oferuje produkty dostosowane do ich potrzeb w korzystnych cenach.

“W odpowiedzi na światowy trend ekologiczny troski o planetę, środowisko i zasoby naturalne – z okazji Dnia Ziemi, już 19 kwietnia ruszamy z akcją POSADŹMY RAZEM DRZEWA. To nasz wkład na rzecz polskiej przyrody i jakości klimatu – bo z każdego paragonu przekażemy środki na sadzenie drzew. Społeczna odpowiedzialność biznesu jest wpisana w strategię SPAR Group we wszystkich krajach i cieszę się, że możemy razem wspierać cele klimatyczne w Polsce” – podkreśla Wayne Hodson, prezes zarządu sieci SPAR w Polsce.

Ważnym aspektem konceptu biznesowego sieci SPAR są produkty marki własnej. W jej ofercie jest już ponad 600 indeksów, a w planach jest zwiększenie asortymentu do 1000 pozycji. Dzięki produktom SPAR klient otrzymuje szeroki wybór produktów codziennego użytku w najlepszej relacji ceny do jakości, natomiast partnerzy handlowi osiągają wysoką marżę i konkurencyjne ceny.

Ponadto produkty SPAR odpowiadają na potrzeby klientów, którzy żyją w pośpiechu, ale jednocześnie chcą dobrze się odżywiać, dlatego SPAR wprowadził w ubiegłym roku nową markę dań gotowych i napojów Fresh to go at SPAR. Ponadto, w trosce o szczególne potrzeby klientów SPAR, oferta marki własnej została rozszerzona o linię produktów bezglutenowych, w ramach której dostępne są ciastka, biszkopty, makarony i mąki. Linia ta już zyskała uznanie konsumentów, czego wyrazem jest wyróżnienie jej w prestiżowym plebiscycie.

Sieć SPAR została także nagrodzona w plebiscycie Business Idea 2023 w kategorii „Polecany Koncept Biznesowy”. Nagrodę wręczono podczas Targów Business Idea Kraków, które są co roku okazją do wymiany doświadczeń i spotkań biznesowych dla kilku tysięcy przedstawicieli biznesu.

W odpowiedzi na oczekiwania klientów sieć SPAR uruchomiła nową akcją lojalnościową, w której klienci zbierają znaczki za swoje zakupy, a następnie wymieniają je na oryginalne produkty marki vivo z rabatem aż do 81%. Tym razem w ofercie klienci znajdą wysokiej jakości garnki i patelnie vivo od Villeroy&Boch. W akcji biorą udział sklepy EUROSPAR, SPAR oraz wybrane SPAR Mini. Akcja potrwa do 27.05 – wydawanie znaczków, a do 10.06 będzie można kupić produkty z rabatem. Linia produktów została opracowana z myślą o osobach, które cenią sobie zdrowy styl życia. Patelnie pokryte są nieprzywierającą powłoką Teflon Select – co pozwala na zdrowsze, niskotłuszczowe smażenie. Wszystkie produkty spełniają najwyższe standardy jakości i nadają się do wszystkich rodzajów kuchenek, w tym indukcyjnych.

Więcej informacji na stronie www.spar.pl

The SPAR Group Ltd. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu w RPA. W latach 60. firma stała się wyłącznym master franczyzodawcą SPAR w Republice Południowej Afryki. Obecnie The SPAR Group Ltd. działa również w 5 innych krajach afrykańskich, Irlandii, południowo-zachodniej Anglii, Szwajcarii i na Sri Lance.