LION® Brownie Style – Dziki wygląd, pyszny smak. Odkryj limitowaną edycję popularnych batonów

Do oferty batonów LION® dołączył zupełnie nowy smak – LION® Brownie Style. Wszyscy koneserzy słodkości mogą już spróbować limitowanej edycji batona, inspirowanej kultowym ciastem brownie.

Wyjątkowa receptura nowego batona to połączenie brownie, jednego z najbardziej popularnych ciast, oraz słodyczy znanej marki LION®. Nowy baton jest wypełniony puszystym kremem o smaku brownie, który doskonale komponuje się z ciągnącym karmelem oraz kruchym wafelkiem. Całość jest oblana czekoladową polewą i zapewnia konsumentom zupełnie nowe doświadczenie smakowe.

Obserwujemy intensywny rozwój rynku batonów w Polsce – w ciągu ostatniego roku wzrósł on o 20%. Po części wynika to z tego, że batony są łatwo dostępną przekąską. Niewątpliwie, konsumenci chętnie sięgają również po nowe wersje ulubionych słodyczy. W odpowiedzi na ich potrzeby wprowadziliśmy limitowaną edycję LION® Brownie Style, która jest wyjątkową propozycją dla miłośników deserów i nieoczywistych połączeń smakowych – podkreśla Anastasiya Zubovich, Brand Manager LION®, Nestlé Polska.

LION® Brownie Style to już kolejna limitowana edycja batonów. Oprócz klasycznego smaku LION®, w poprzednich latach fani słodkości mogli spróbować m.in. LION® Caramel Blond, LION® Coconut czy LION® Wild.

Najnowsza edycja LION® Brownie Style jest już dostępna w sprzedaży stacjonarnej.

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia z portfolio blisko 1600 produktów iprawie 70 marek.

W 2023 roku firma świętuje 30-lecie swojej obecności w Polsce, gdzie jest pracodawcą dla 5500 osób zatrudnionych w 8 lokalizacjach. W ciągu ostatnich 30 lat Nestlé stało się ważnym podmiotem zaangażowanym w rozwój i innowacyjność polskiej gospodarki oraz zaufanym partnerem dla lokalnych społeczności. Firma nieustannie się zmienia, kładąc nacisk na nową ofertę produktową, innowacje i zrównoważony rozwój. Z szacunkiem rozwija znane i lubiane polskie marki, takie jak Winiary, Bobo Frut i Nałęczowianka. Polskim konsumentem daje dostęp do uznanych międzynarodowych marek, jak: Gerber, Garden Gourmet, Nescafe, Nespresso, Perrier czy Pellegrino. W ostatnich latach firma znacząco powiększyła swoje portfolio o marki odżywek, witamin i suplementów diety, m.in.: Vital Proteins, co odzwierciedla kierunek jej rozwoju.

Nestlé Polska to firma oparta na wiedzy, troszcząca się o swoich pracowników, którzy mają wpływ i mogą wspólnie zmieniać przyszłość. Swoim pracownikom daje różnorodne możliwości rozwoju kariery w Polsce, jak i zagranicą w ramach jednej organizacji.

Nestlé wyzwala moc jedzenia, by podnosić jakość życia każdego z nas oraz przyszłych pokoleń.