Silwana stawia też na lokalne firmy

St. Klemens to pierwsza z kawiarni, która otworzy się w Silwanie, budowanym w Gorzowie największym parku handlowym w Lubuskiem. Właśnie podpisano w tej sprawie umowę. St. Klemens to marka znanego polskiego, lokalnego przedsiębiorstwa z Sulęcina, które działa w tej części Polski nieprzerwanie od 1989.  W Silwanie przyjmie gości w pierwszym gorzowskim lokalu.\

Oprócz 40 sklepów największych światowych marek Silwana przygotowuje dla swoich gości ofertę gastronomiczną. Pierwsza z umów, które podpisano w tym obszarze, rozpoczyna współpracę z St, Klemens. To marka, której działaniu przyświeca prosta idea – stworzenie miejsca spotkań, które połączy w sobie wszystko co najlepsze z piekarni i cukierni w jednym miejscu.

W ofercie St. Klemens oprócz kawy podawanej w różnych smakach i rodzajach, znajdują się ciasta, torty, ciastka, drożdżówki, soki. W klimatycznym wnętrzu można będzie spróbować różnorodnych kanapek oraz skorzystać z oferty śniadaniowej – jajecznic, frankfurterek, bekonu, ale także lodów, deserów lodowych, smoothie, deserów śniadaniowych oraz przygotowywanych na miejscu zapiekanek, sałatek czy tostów. St Klemens to miejsce przyjazne dzieciom, które poza pysznościami, znajdą tu również szereg atrakcji, takich jak ściana kredowa czy malowanki. Mamy więc mogą tu chwilę odsapnąć z pociechami po shoppingu.

– Silwana będzie dużym parkiem handlowym, z rozszerzoną ofertą handlowo – usługową, dlatego nie wyobrażamy sobie, aby nasi goście nie mieli szansy zrobić sobie małej przerwy na doskonałą kawę – mówi Agnieszka Nowak z Equilis, jednego z inwestorów Silwany. – Zależało nam też na tym, aby współpracować z tutejszym biznesem.

Marka St. Klemens jest świetnie znana mieszkańcom tej części kraju, ten format świetnie sprawdził się na przykład w Zielonej Górze i jesteśmy przekonani, że przypadnie do gustu gorzowianom – mówi Tomasz Jopkiewicz, Leasing Director z Acteuum, drugiego z inwestorów Silwany. – Przed nami jeszcze sfinalizowanie rozmów  dotyczących umowy z firmą, która będzie prowadzić w Silwanie restaurację drive thru i zapewniam, że będzie to dla wielu osób niespodzianka.

SILWANA W PIGUŁCE:

  • Celem inwestorów Silwany jest stworzenie dla mieszkańców Gorzowa i okolic miejsca, którego brakuje na handlowym planie miasta – dużego parku handlowego z łatwym dojazdem, z wystarczającą liczbą miejsc parkingowych i przekrojową ofertą handlową pozwalającą na kompleksowe i wygodne zakupy.
  • Silwana powstaje w północno – wschodniej części miasta, na działce o powierzchni 8 ha, przy jednej z głównych dróg wjazdowych do centrum, co zapewni łatwy dojazd zarówno mieszkańcom Gorzowa Wielkopolskiego jak i okolicznych miast. Stoi obok terenów dawnych, legendarnych Gorzowskich Zakładów Przemysłu Jedwabniczego, z których wzięła nazwę.
  • Silwana to 40 sklepów różnych marek, 25 tys. mkw. GLA. Silwana przeznaczona jest do obsługi 160 tysięcy mieszkańców.
  • W Silwanie będzie ponad 800 miejsc parkingowych

MARKI W SILWANIE

  • Jula, która uruchomi w Silwanie pierwszy i jedyny w mieście i regionie
  • Deichmann
  • Media Expert
  • Smyk
  • drogeria dm
  • Biedronka
  • Sinsay
  • Martes Sport
  • Big Star
  • Cropp,
  • House,
  • Diverse,
  • HalfPrice,
  • New Yorker,
  • CCC,
  • Decathlon,
  • 4F,
  • Jysk,
  • Tedi,
  • Maxi Zoo
  • Biedronka
  • ITAKA
  • Świat Pierogów
  • Rossmann

INWESTORZY SILWANY

EQUILIS

To założona w 2006 roku, a obecna w Polsce od 2016 roku firma z Belgii. Działa w Hiszpanii, Francji, Belgii, Holandii, Niemczech i Polsce. Specjalizuje się w nieruchomościach handlowych oraz mieszkaniowych, w Polsce Equilis wybudował Galerię Chełm, Galerię Andrychów, w planach jest pierwsze osiedle mieszkaniowe Fokus Ursus
w Warszawie. Globalnie Equilis to też projekty rewitalizacyjne, domy seniora, akademiki czy przestrzenie publiczne. Mottem Equilis jest budowanie miejsc, w których ludzie tworzą swoje szczęśliwe historie. Jesteśmy przekonani, że Silwana będzie tego dowodem.

Więcej: https://equilis.net/pl/

ACTEEUM CENTRAL EUROPE

To międzynarodowa firma działająca na rynku nieruchomości komercyjnych oraz mieszkaniowych. Acteeum kompleksowo realizuje cały proces deweloperski, od rozpoznania odpowiedniego terenu pod zabudowę, poprzez etap projektowania, budowy, komercjalizacji, aż po zarządzanie i sprzedaż obiektów. Firma od wielu lat współpracuje z dużymi partnerami instytucjonalnymi, m.in. CBRE Global Investors, Immofinanz, NepiRockcastle, BPI, Equilis, BIG Shopping Centers, Falcon Investment Management, jak również z inwestorami prywatnymi.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz doskonałemu rozpoznaniu rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce, Acteeum zyskało wiodącą pozycję w zakresie budowy centrów handlowych, zwłaszcza parków handlowych w formacie „Power Center”. Pozycję Acteeum na rynku potwierdzają zrealizowane w ostatnich lata na ogromną skalę przedsięwzięcia deweloperskie, a zwłaszcza ponad 350 tys. mkw. GLA obiektów handlowych obejmujących ponad 800 sklepów i lokali usługowych oraz ponad 40 tys. mkw. PUM projektów mieszkaniowych obejmujących ponad 800 lokali mieszkalnych w największych aglomeracjach Polski.

Więcej  www.acteeum.pl