Sieć B&B HOTELS już w Kielcach – nowy hotel oficjalnie otwarty!

Sieć B&B HOTELS już oficjalnie pojawiła się w Kielcach, poszerzając świętokrzyską bazę hotelową nie tylko o 114 komfortowych pokoi, ale także o nowy, rozpoznawalny w Europie brand. W uroczystym otwarciu udział wzięli przedstawiciele sieci, lokalnych władz, inwestora oraz zaproszeni goście.

B&B HOTEL Kielce Centrum, znajdujący się przy ulicy Warszawskiej 19 przyjmuje gości już od 8 maja, jednak to 1 czerwca odbyło się jego oficjalne otwarcie. Sieć podkreśla, że otwarcie najnowszego hotelu w Kielcach jest ważnym wydarzeniem, a sam proces przystosowania istniejącego obiektu do standardu określonego przez B&B HOTELS Polska doskonale wpisuje się w obecną strategię marki.

Kielce są ważnym punktem w strategii naszego rozwoju. To miasto o bogatej ofercie kulturalnej oraz targowej, będące destynacją zarówno turystyczną, jak i biznesową. Cieszymy się, że wreszcie możemy pochwalić się obiektem B&B w tej części Polski. Dążymy do tego, by w każdym tak atrakcyjnym miejscu w Polsce pojawił się hotel naszej sieci – mówił Jakub Bilik, Dyrektor Zarządzający B&B HOTELS Polska:

Szef polskiego oddziału sieci B&B HOTELS, skorzystał również z okazji, by podziękować swoim Partnerom, władzom miasta Kielce oraz województwa świętokrzyskiego, a także całemu zespołowi B&B HOTELS Polska.

Po nim głos zabrali: Tomasz Janka – Członek Zarządu Województwa Świętokrzyskiego, Witold Sarzyński, reprezentujący DHC Projekt 1, spółkę celową należącą do Aviato i Harvent Capital, która po uprzednim odświeżeniu jego wnętrz, udostępniła sieci budynek przy ul. Warszawskiej 19 w długoterminowy najem oraz Małgorzata Hamala – Dyrektor B&B HOTEL Kielce Centrum.

Kolejnym punktem uroczystości było symboliczne przecięcie wstęgi.

Po oficjalnej części spotkania goście wzięli udział w cocktail party. Odbyli też wycieczkę, zwiedzając wnętrza nowo otwartego hotelu, zaprojektowane przez Jakuba Berensona i Magdalenę Kozak z pracowni Fit-Out Architekci Berenson. Te z jednej strony wyróżniają się charakterem, z drugiej zaś zapewniają gościom komfort i wygodę. Hotelowe lobby, recepcję i restaurację zaaranżowano w stylu industrialnym. Zimne, twarde materiały charakterystyczne dla tego nurtu przełamano drewnem, ciepłymi akcentami oraz roślinnością. W efekcie powstała harmonijna przestrzeń, która zachęca gości do odpoczynku i relaksu, oferując jednocześnie wyjątkowe doznania w stylowym, klimatycznym i oryginalnym otoczeniu.

Nowy hotel położony w centrum Kielc, przy ul. Warszawskiej 19, spełnia najwyższe standardy w swojej kategorii. Jego oferta obejmuje 114 komfortowo wyposażonych, klimatyzowanych pokoi. Na miejscu do dyspozycji gości są także restauracja, bar, B&B Shop z napojami i przekąskami, przestronne lobby, 2 sale konferencyjne (na 16 osób każda, z możliwością łączenia) oraz prywatny parking. Ponadto, na terenie obiektu można bezpłatnie korzystać z szybkiego, bezprzewodowego Internetu. Doskonała lokalizacja, w sąsiedztwie najważniejszych atrakcji turystycznych miasta i największego w regionie centrum konferencyjno-wystawienniczego Targi Kielce sprawia, że jest to świetna opcja noclegowa, która sprawdzi się zarówno w podróży służbowej, jak i podczas wyjazdów rekreacyjnych.

B&B HOTEL Kielce Centrum to 11. w Polsce hotel międzynarodowej sieci B&B HOTELS, której portfolio obejmuje blisko 700 hoteli w 15 europejskich krajach oraz w Brazylii. Marka należy do segmentu value-for-money i kieruje swoją ofertę do osób poszukujących wygodnego noclegu w doskonałej lokalizacji, ceniących nowoczesne rozwiązania, a przy tym unikających dużych, nieuzasadnionych wydatków.

www.bbhotel.com

www.linkedin.com/company/bbhotels-pl

www.facebook.com/BB.Hotels.Polska

www.instagram.com/bbhotelspolska

O B&B HOTELS

B&B HOTELS to jedna z najważniejszych grup hotelowych w Europie w segmencie ekonomicznym. Grupa założona w Brest w 1990 roku posiada obecnie sieć blisko 700 hoteli w 15 krajach, w Europie i Brazylii. W 2022 roku B&B HOTELS odnotowała wykładniczy wzrost, otwierając 97 nowych hoteli i zamierza kontynuować tę dynamikę w 2023 roku.

B&B HOTELS, należące do segmentu value-for-money, są zaangażowane w oferowanie swoim klientom komfortu i jakości, przy najlepszej wartości w stosunku do wydatku. Empatia, inteligentna prostota, ciągłe doskonalenie, uczciwość oraz inkluzywność to naczelne wartości Grupy.