Rusza letnia edycja Koła Oszczędności

15 czerwca wystartowała specjalna akcja dla użytkowników aplikacji Kaufland, którzy są zarejestrowani w programie Kaufland Card. W ramach letniego Koła Oszczędności można wykręcić dodatkowe ekstrakupony na napoje, lody, przekąski i produkty „to go” marek własnych. Aby zdobyć letnie kupony, wystarczy po każdych zakupach z Kaufland Card zakręcić „Kołem Oszczędności”, które jest dostępne w aplikacji mobilnej Kaufland.

Smaki lata w korzystnych cenach

Lato to okres zwiększonego popytu na napoje i przekąski, szczególnie te, które pozwalają ochłodzić nasz organizm w gorące dni. Dlatego wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, Kaufland przygotował dla wszystkich użytkowników mobilnej wersji Kaufland Card, letnią edycję zabawy „Koło Oszczędności”. W tej odsłonie akcji do zdobycia będą atrakcyjne kupony na produkty kojarzące się ze smakami lata.

Zabawa z korzyścią dla portfela

Szanse na uczestnictwo i otrzymanie wielu ciekawych ofert na produkty, które szczególnie cieszą się popularnością w letnim sezonie, takie jak: napoje, lody, przekąski, czy gotowe od razu do spożycia produkty „to go” marek Kaufland, mają klienci, którzy korzystają z Kaufland Card w aplikacji. Program lojalnościowy Kaufland Card jest nowym programem dostępnym dla klientów Kaufland od 2 marca.

Reguły zabawy są niezwykle proste. Wystarczy od 15 czerwca do 26 lipca dokonać zakupów z wykorzystaniem mobilnej Kaufland Card, a następnie zakręcić „Kołem Oszczędności”, aby zyskać dostęp do kuponów zniżkowych przygotowanych specjalnie z myślą o tej promocji. Szansę na zakręcenie Kołem użytkownicy Kaufland Card zyskują po każdych zakupach, niezależnie od wydanej kwoty. Możliwość zakręcenia kołem jest dostępna maksymalnie raz dziennie do końca dnia następującego po dniu dokonania zakupów.

Więcej informacji na temat akcji można znaleźć na stronie www.kaufland.pl, w aplikacji mobilnej oraz materiałach promocyjnych dostępnych w sklepach.

INFORMACJA O KAUFLAND

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1450 sklepów i zatrudnia ok. 148 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 240 marketów i zatrudnia ok. 15 000 pracowników.

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.