Rozpocznij nowy rok z kuchnią roślinną i poznaj wege produkty z drogerii dm

Pysznie i wegańsko zapowiada się styczniowa akcja Veganuary z produktami marek własnych dmBio i alverde w sklepach dm. W ofercie drogerii znajdują się naturalne smaki i wegańskie kosmetyki, a dodatkowo, do końca stycznia z aplikacją dm klienci mogą skorzystać z 10% rabatu na wszystkie zakupy. – To doskonała okazja, żeby zdrowo zacząć nowy rok i poznać nasze kolejne marki własne, takie jak dmBio oraz Sportness oferującą zróżnicowany asortyment skutecznych, innowacyjnych produktów odżywczych dla sportowców – mówi Hubert Iwanowski, dyrektor obszaru marketingu i zakupów w dm.

Veganuary to coroczne wyzwanie organizowane przez brytyjską organizację non-profit, które ma na celu zachęcanie do wegańskiego stylu życia. Co roku podejmują je miliony ludzi na całym świecie przy zaangażowaniu wielu podmiotów. Również drogerie dm od lat promują zdrowy styl życia, dlatego w styczniu 2024 roku marka dmBio po raz kolejny skupi się na żywieniu a marka alverde na pielęgnacji roślinnej wspierając inicjatywę Veganuary.

Wiemy, że dla wielu osób wprowadzenie diety roślinnej jest zupełnie nowym doświadczeniem. Dlatego przygotowaliśmy wiele cennych wskazówek i porad, które pomogą im rozsmakować się w roślinnej żywności, między innymi przy pomocy naszej marki własnej dmBio. Marka dmBio to napoje, słodkie i pikantne przekąski, zboża i rośliny strączkowe, orzechy i suszone owoce, mleka, napoje roślinne i słodziki. Ofertę uzupełniają dania dla niemowląt, makarony, smarowidła i produkty do szybkiego ekologicznego gotowania. Łącznie w asortymencie dmBio znajduje się ponad 450 produktów w 12 kategoriach, a przy ich produkcji współpracujemy z doświadczonymi partnerami z branży żywności ekologicznej, zapewniając najwyższą jakość potwierdzoną prestiżowymi certyfikatamimówi Hubert Iwanowski, dyrektor obszaru marketingu i zakupów dm w Polsce. – Nasza oferta dla wegan jest bardzo szeroka i obejmuje artykuły spożywcze, kosmetyki, a nawet środki czystości i suplementy diety. Co ważne, aktywując kupon w aplikacji dm wszystkie zakupy, bez względu na kategorie, przez cały styczeń będzie można zrobić w naszych sklepach stacjonarnych oraz online/mobile z 10% rabatem. To doskonała okazja, żeby zdrowo zacząć nowy rok i poznać kolejne marki własne dm – dodaje Iwanowski.

Powszechnie wiadomo, że świadoma i zróżnicowana dieta w połączeniu z uprawianiem sportu to najlepszy sposób na utrzymanie zdrowia i kondycji.

W styczniu klienci także chętniej sięgają po produkty odżywcze marki Sportness wspierające ich aktywność sportową, co może mieć związek z realizacją postanowień i wyzwań noworocznych. Do najpopularniejszych w tej kategorii w marce Sportness należą batony, napoje proteinowe, węglowodanowo-elektrolitowe, napoje izotoniczne, czy białko w proszku do koktajli – mówi Iwanowski.

Poza kategorią spożywczą w dm można oczywiście znaleźć także kosmetyczne produkty wegańskie, które tworzą stały asortyment marek Balea i alverde NATURKOSMETIK. Wegańskie mydło, balsam do ciała, tusz do rzęs i krem na dzień to tylko fragment bogatej oferty bez składników pochodzenia zwierzęcego. Wegańską różnorodność w całym asortymencie dm uzupełnia szeroka gama wegańskich produktów gospodarstwa domowego. Akcja Veganuary w drogeriach dm jest częścią międzynarodowej kampanii grupy i potrwa do 31 styczna 2024.

Więcej na www.dm.pl

***

Drogerie dm posiadają ponad 4 000 punktów sprzedaży, w których zatrudnionych jest ponad 79 000 osób w całej Europie. W roku obrotowym 2022/2023 dm odnotował sprzedaż w wysokości 15,9 mld euro wygenerowaną łącznie we wszystkich 14 krajach europejskich. W tym samym okresie w Niemczech około 51 000 pracowników wygenerowało sprzedaż na poziomie 11,4 mld euro. dm po raz kolejny została wybrana przez klientów najpopularniejszą drogerią w ankiecie Kundenmonitor 2023. Drogerie dm oferują szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne, higieniczne, dla dzieci i niemowląt oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, żywność, gospodarstwo domowe, usługi foto i karma dla zwierząt. Oprócz produktów znanych marek klienci znajdą w dm także wiele marek własnych, takich jak Balea czy najlepiej sprzedająca się marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych alverde. dm docenianie jest również za zespół wykwalifikowanych pracowników, chętnie doradzających klientom. Sieć nieustannie pracuje nad optymalizacją wszystkich swoich procesów, by wywiązać się z odpowiedzialności za zrównoważony rozwój w całej Europie.

Kontakt dla mediów: patrycja.narozna@prart-media.pl