Robert Moreń dyrektorem ds. korporacyjnych w Mars Wrigley Polska

Robert Moreń dołączył do zespołu zarządzającego Mars Wrigley Polska, obejmując stanowisko Corporate Affairs Directora. Do jego zadań należy, m.in. rozwój oraz realizacja globalnych i regionalnych strategii komunikacji. Odpowiada za obszary komunikacji wewnętrznej segmentu, public relation, public affairs, consumer care oraz sustainability.

Robert Moreń to ekspert z wieloletnim doświadczeniem w komunikacji. Był m.in. dyrektorem ds. komunikacji w firmie Benefit Systems, zastępcą globalnego dyrektora ds. komunikacji w MoneyGram i dyrektorem komunikacji korporacyjnej Polskich Linii Lotniczych LOT. W latach 2003-2013 pełnił funkcję rzecznika prasowego, a następnie dyrektora zarządzającego w Banku Pekao SA.

Wcześniej był związany z mediami. Publikował, m.in. w tygodniku „Spotkania”, w „Życiu Warszawy”, „Polityce” oraz „USA Today”, był reportem „Faktów” TVN. Pracował również w agencji PR Point of View. Ukończył studia na Uniwersytecie Warszawskim i Oklahoma State University. Teraz sam dzieli się swoją wiedzą ze studentami Uniwersytetu SWPS na kierunku „Zarządzanie i przywództwo”. Jest również członkiem Advisors Group THINKTANK, a także członkiem zarządu Królewskiego Klubu Golfowego w Wilanowie.

Robert Moreń zastąpił na stanowisku Beatę Rożek, która awansowała do globalnych struktur Mars w segmencie Petcare, gdzie objęła stanowisko Global Head of External Communications and Content. W globalnym zespole Corporate Affairs Mars Petcare wspiera tworzenie spójnej komunikacji, budującej reputację marki. W nowej roli odpowiada za prowadzenie zintegrowanych kampanii komunikacyjnych, planowanie i realizowanie działań z obszaru visible Leadership, relacje z mediami oraz kampanie społeczne. Ściśle współpracuje z globalnymi zespołami strategicznej komunikacji biznesowej, public affairs i komunikacji zewnętrznej.

Beata Rożek ma ponad 15-letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w obszarze komunikacji zewnętrznej i spraw korporacyjnych, komunikacji wewnętrznej, zrównoważonego rozwoju, public affairs i komunikacji kryzysowej w różnych branżach, w tym FMCG oraz handlu. Pracowała m.in. w Tesco, Danone (Żywiec Zdrój) i Ahold. Do Mars dołączyła w 2018 roku jako Dyrektorka ds. Korporacyjnych oraz członkini zespołu zarządzającego Mars Wrigley Polska.

O firmie Mars, Incorporated

Mars Incorporated to prywatna firma rodzinna z ponad stuletnią tradycją, która produkuje znane i lubiane przez naszych konsumentów produkty: wyroby czekoladowe (m.in. M&M’S®, SNICKERS®, TWIX® i BOUNTY®,), gumy do żucia i miętusy (ORBIT®, AIRWAVES®) oraz jedzenie dla zwierząt (PEDIGREE®, CHAPPI®, ROYAL CANIN®, SHEBA®, WHISKAS®, PERFECT FIT®). Obecnie w 80 krajach na całym świecie Mars, Inc. zatrudnia ponad 140 000 pełnych entuzjazmu Współpracowników, których łączy i którym przyświeca Pięć Zasad. Każda z nich – Jakość, Odpowiedzialność, Wzajemność, Wydajność i Wolność – inspiruje w codziennej pracy. Wszystkich Współpracowników łączy również przekonanie, że świat, jakiego pragniemy jutro, zaczyna się od tego, jak prowadzimy nasz biznes dzisiaj.

Więcej informacji o Mars publikujemy na stronie www.mars.pl