Rainbow wprowadza do oferty zupełnie nową linię produktów. To ponad 200 luksusowych hoteli znajdujących się w popularnych wakacyjnych destynacjach na całym świecie. Są wśród nich zarówno duże hotele z polami golfowymi położone na powierzchni miliona kilometrów kwadratowych, jak i kameralne butikowe obiekty. Wiele z hoteli oferowanych pod marką Rainbow Elite to obiekty znanych luksusowych sieci z najwyższej hotelarskiej półki.
Rainbow do swojego portfolio wprowadził ponad 200 starannie wyselekcjonowanych hoteli, odpowiadających szczególnym oczekiwaniom klientów, poszukującym luksusowej oferty wypoczynkowej i zainteresowanych ponadprzeciętną jakością wypoczynku. Touroperator oferuje wakacje pod znakiem Rainbow Elite na najbardziej popularnych kierunkach, w tym ponad 80 w samej Grecji, prawie 40 w Turcji oraz 17 w Hiszpanii, a także w Egipcie, Włoszech, Chorwacji czy Portugalii. Dalsze kierunki to Meksyk, Dominikana czy Emiraty Arabskie.
Oferowane hotele należą do najlepszych sieci, m.in.: Jumeirah, Mandarin Oriental, Kempinski, Rixos Hotels, Wyndham Hotels, Four Seasons czy Grecotel. Nie brakuje także luksusowych kategorii znanych sieci, czyli np. Iberostar Selection, Bahia Principe Luxury czy Sofitel Luxury. Wśród nich Rainbow Elite proponuje zarówno hotele kameralne i butikowe np. na Santorini, czy Mykonos, jak i większe, resortowe o bardziej rodzinnym charakterze z doskonałym all inclusive np. w Turcji.
– Wprowadzenie do oferty hoteli z najwyższej półki jest odpowiedzią na rosnący segment klientów szukających oferty luksusowej. Nie bez powodu miejsca w klasie biznes na naszych kierunkach długodystansowych wyprzedają się w pierwszej kolejności. Coraz więcej Polaków chce wypoczywać z klasą, w hotelach oferujących usługi, o których jeszcze kilka lat temu rodakom się nie śniło. Dla tych Klientów cena nie jest głównym kryterium wyboru . Wykonaliśmy naprawdę dużo pracy, aby wyszukać i zakontraktować najlepsze obiekty, często takie, które nie były wcześniej dostępne dla gości z Polski – mówi Maciej Szczechura, Członek Zarządu Rainbow.
Dokonując wyboru hoteli, zwrócono uwagę na te wszystkie czynniki, które świadczą o ich wyjątkowości oraz luksusowym charakterze. Mowa tu o filozofii obsługi gości, doskonałej kuchni czy oferowaniu niestandardowych usług. Część hoteli oferuje na przykład indywidualne transfery, kolacje w restauracjach na mieście czy najem auta wliczony w cenę pobytu. Elegancja wnętrz, wyjątkowe rozwiązania architektoniczne i doskonale wyposażone apartamenty to na tym poziomie rzecz oczywista.
Dla nowej grupy hoteli wprowadzono specjalną, czarno-złotą identyfikację wizualną Rainbow Elite, która podkreśla ich luksusowy charakter. Identyfikacja Rainbow Elite pozwala wyróżnić hotele luksusowe jako oddzielną kategorię, ale też wskazuje jednoznacznie na przynależność tych hoteli do szerszej oferty Rainbow. Hotele można wyszukać na stronie internetowej touroperatora wybierając filtr „Hotel Elite”.
– W najbliższym czasie będziemy rozbudowywać ofertę geograficznie. Na start skupiliśmy się na kierunkach letnich, za chwilę dodamy też obiekty w egzotycznych destynacjach zimowych. Chcemy, żeby Rainbow był od teraz kojarzony nie tylko z ofertą popularną, ale także z rozwiązaniami luksusowymi. Agenci sprzedaży upominali się o luksusowe obiekty od jakiegoś czasu, jestem więc przekonany, że będą się sprzedawać – mówi Maciej Szczechura.
Oferta Rainbow Elite: www.r.pl/elite