Agencja Practum Consulting będzie realizować działania z zakresu PR produktowego dla marek należących do międzynarodowego koncernu PPG. W szczególności, Practum będzie prowadzić relacje z mediami na rzecz farb i innych rozwiązań dekoracyjnych w domu i w przydomowej przestrzeni marek Tikkurila, Beckers, Dekoral i Drewnochron.
– Zależało nam na wyłonieniu partnera, który będzie posiadał duże zrozumienie branży i wypracowane relacje w mediach, a w rezultacie będzie potrafił dobrze zaplanować komunikację PR dla naszych marek i efektywnie wspierać działania marketingowe. Agencja Practum prowadziła działania PR na rzecz marek Tikkurila od kilku lat, a w wyniku przetargu pod skrzydła Practum trafiły także flagowe marki PPG – Dekoral i Drewnochron –– komentuje Małgorzata Skąpska, Brand Communication & PR Manager PPG Tikkurila.
Za działania na rzecz marek PPG będzie odpowiadał zespół w składzie: Kinga Szkutnik, Anna Omelańska, Joanna Milewska.
PPG: WE PROTECT AND BEAUTIFY THE WORLD®
W PPG codziennie opracowujemy i oferujemy farby, powłoki i materiały specjalistyczne, którym klienci ufają już blisko 140 lat. Dzięki zaangażowaniu, kreatywności i bliskiej współpracy, jesteśmy w stanie sprostać największym wyzwaniom, jednocześnie wyznaczając właściwy kierunek dalszego rozwoju. Główna siedziba PPG znajduje się w Pittsburghu, a nasze oddziały są w ponad 75 krajach na całym świecie. W 2022 roku firma zanotowała przychód netto w wysokości 17,7 mld USD. Wspieramy klientów z branży budowlanej, konsumenckiej, przemysłowej, transportowej oraz z rynków pochodnych. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.ppg.com.
Practum Consulting to agencja PR oferująca kompleksowe usługi z zakresu public relations, investor relations i zarządzania kryzysowego. Za Practum stoi ponad 20-letnie doświadczenie konsultantów w projektowaniu i realizacji różnorodnych kampanii PR i IR dla firm i organizacji z różnych branż. Konsultanci Practum mają bogate doświadczenie w PR korporacyjnym, planowaniu oraz pełnej realizacji komunikacji podczas fuzji i przejęć, debiutów giełdowych i komunikacji z inwestorami, a także w realizacji działań mających na celu promocję produktów i wydarzeń, w PR sportowym oraz projektowaniu i prowadzeniu kampanii społecznych, edukacyjnych i programów CSR. Kampanie realizowane przez konsultantów Practum wielokrotnie zyskiwały uznanie w polskich i międzynarodowych konkursach PR. Więcej informacji na www.practum.pl.