Już po raz 8. społeczność niezależnego serwisu internetowego czytamyetykiety.pl wzięła pod lupę składy tysięcy kosmetyków i produktów spożywczych. Uroczysta gala wręczenia nagród dla laureatów plebiscytu odbyła się 21 marca w Warszawie. W tym roku Śmietankowy puszysty serek twarogowy Almette zwyciężył w kategorii Nabiał.
Plebiscyt Czytamy Etykiety z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością, a nominacja do nagrody jest dla marki potwierdzeniem, że jej produkt jest najwyższej jakości i wyróżnia się na tle konkurencji. Ponad 300-tysięczna społeczność głosujących reprezentuje konsumentów z różnych grup wiekowych i o odmiennym statusie ekonomicznym, których łączy chęć podejmowania świadomych decyzji zakupowych. W tym roku, po raz pierwszy w historii, zwycięzcy poszczególnych kategorii zostali wyróżnieni podczas uroczystej finałowej gali, która odbyła się w Hotelu Verte Warsaw. W imieniu marki Almette, nagrodzonej za Śmietankowy puszysty serek twarogowy Almette w kategorii Nabiał, statuetkę odebrał Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.
Ponad 80 produktów nominowanych w 24 kategoriach, w wśród nich my. Już sama nominacja w Plebiscycie Czytamy Etykiety była dla nas wielkim wyróżnieniem, zaś nagroda, która trafiła w nasze ręce jest potwierdzeniem, że prostota – ale ta w najlepszym wydaniu – zawsze się obroni. Jesteśmy niezwykle dumni, że odbiorcy serwisu czytamyetykiety.pl docenili nasz w 100% naturalny Śmietankowy puszysty serek twarogowy Almette. Produkowany w Węgrowie, wśród obszarów o nieskażonej przyrodzie, swój głęboki śmietankowy smak zawdzięcza polskiemu mleku najwyższej jakości. To ono sprawia, że jest tak niesamowicie lekki i pozwala doświadczać przyjemności wszystkimi zmysłami. – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.