W czwartek przed południem Posnania zyskała kolejną restaurację. Oficjalne przecięcie wstęgi nastąpiło przy akompaniamencie brass bandu. Goście jak zawsze dopisali, a zwycięzcy rocznych darmowych voucherów na Chicken Sandwich stali w kolejce ponad dwadzieścia godzin. Było głośno, kolorowo i przede wszystkim smacznie. Nowy Popeyes od dziś czeka na mieszkańców Poznania!
– Przyjechaliśmy na miejsce i okazało się, że wcale nie byliśmy pierwsi. Uprzedzili nas przyjezdni z Wrocławia, którzy koczowali na leżakach cały dzień. Na szczęście dla nas, z jakiegoś powodu zrezygnowali i dzięki temu teraz całą naszą ekipą mamy 3 roczne vouchery na słynną kanapkę Chicken Sandwich do Popeyes – mówią zwycięzcy, trójka przyjaciół, którzy poznali się jeszcze w technikum. – Mieliśmy składane krzesełka, żeby czymś się zająć przez całą noc kupiliśmy sobie sztuczne rybki i udawaliśmy, że łowimy je w misce wody dla zabawy. Średnio brały – dodają z uśmiechem.
Najwyraźniej otwarcie Popeyes odbiło się szerokim echem w Poznaniu, bo w sieci pojawiło się nawet ogłoszenie o sprzedaży miejsca w kolejce! Czy to żart, czy poważna oferta trudno stwierdzić, ale Poznanianie z pewnością doskonale wyczuli vibe marki, dołączając do wspólnej zabawy. Przypomnijmy, z okazji otwarcia Popeyes rozdał trzy roczne bezpłatne vouchery na kultową kanapkę Chicken Sandwich, oraz darmową kanapkę Chicken Sandwich dla pierwszych 100 osób.
– Bardzo dziękujemy wszystkim gościom za przybycie. To niesamowite wrażenie, widzieć ich tak wiernie czekających w kolejce i wreszcie zadowolonych po zjedzeniu naszych dań. Tym razem kolejka przeszła nasze najśmielsze oczekiwania. Popeyes wyróżnia się smakiem, ale i energią pulsującą w luizjańskich rytmach, dlatego też pierwszy dzień otwarcia jest u nas zawsze radosny niczym tętniące życiem ulice Nowego Orleanu. Cieszymy się, że wreszcie jesteśmy także w Poznaniu. Od samego początku to było jedno z ważniejszych miast na naszej liście – mówi Kamila Węcka, Marketing Manager Popeyes w Polsce.
Moc soczystego i chrupiącego kurczaka oraz zapach wyrazistych przypraw z Luizjany zaskoczyły niejedno podniebienie. W dniu otwarcia goście zjedli m.in. kultową kanapkę Chicken Sandwich, niepowtarzalne w smaku frytki Cajun Fries oraz kawałki kurczaka – Signature Chicken, Louisiana Wings&Nuggets, Chicken Tenders, a do tego słynne dipy: Mardi Gras, NOLA, Bold BBQ, Bayou Buffalo. Niemal wszystkie dania z kurczaka dostępne są w wersji pikantnej i łagodnej. Świeży, soczysty kurczak marynowany przez 12 godzin, do tego chrupiąca panierka odmieniane były dziś przez wszystkie przypadki.
Popeyes® powstał w 1972 roku w Nowym Orleanie w Luizjanie. Marka szybko podbiła serca gości w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie, stając się jedną z największych sieci restauracji szybkiej obsługi. Obecnie posiada ponad 4200 restauracji w ponad 30 krajach na różnych kontynentach, a jej specjalnością niezmiennie są aromatyczne, autentyczne smaki dziedzictwa Luizjany. Nowo powstająca restauracja Popeyes otwarta będzie w godzinach od 10:00 do 22:00. Sieć stworzy w Poznaniu dziesiątki miejsc pracy i możliwości rozwoju kariery zawodowej w powstającym zespole ambitnych, zaangażowanych i wspierających się osób.
Więcej w mediach społecznościowych na Instagramie. Zachęcamy także do śledzenia wydarzenia na Facebooku. Więcej na: www.popeyeschicken.pl
Założony w Nowym Orleanie w stanie Luizjana w USA w 1972 roku, Popeyes® ma ponad 50-letnią historię i tradycję kulinarną. Kuchnia Popeyes® wyróżnia się unikalnym menu, w stylu luizjańskim. Sieć znana jest z doskonałego smaku kurczaka marynowanego w mieszance przypraw Louisiana Cajun, którego można spróbować w wersji łagodnej i pikantnej. W ofercie znajdziemy kanapki z kurczakiem czy rożne części panierowanego kurczaka. Nie zabraknie też dodatków typowych dla kuchni amerykańskiej. Przywiązanie sieci do dziedzictwa i aromatycznego, autentycznego jedzenia z Luizjany pozwoliła Popeyes® stać się jedną z największych na świecie restauracji szybkiej obsługi z kurczakiem, z prawie 4300 restauracjami w USA i na całym świecie. Popeyes jest spółką zależną Restaurant Brands International Inc. („RBI”), jednej z największych na świecie firm zajmujących się restauracjami szybkiej obsługi z ponad 40 miliardami dolarów rocznej sprzedaży w całym systemie i około 30000 restauracji w ponad 100 krajach. RBI jest właścicielem czterech najbardziej znanych i kultowych marek restauracji szybkiej obsługi na świecie – BURGER KING®, TIM HORTONS®, POPEYES® i FIREHOUSE SUBS®. Markę Popeyes do Polski wprowadza firma Rex Concepts. Aby dowiedzieć się więcej o marce Popeyes®, odwiedź stronę www.popeyespolska.com lub śledź nas na Facebooku, Tiktoku, Twitterze i Instagramie.
Niniejsza informacja prasowa zawiera pewne stwierdzenia i informacje dotyczące przyszłości, które odzwierciedlają obecne przekonania i oczekiwania kierownictwa dotyczące przyszłych wydarzeń, inicjatyw i wyników operacyjnych i są aktualne wyłącznie na dzień publikacji niniejszej informacji. Te stwierdzenia dotyczące przyszłości nie stanowią gwarancji przyszłych wyników i wiążą się z szeregiem ryzyk i niepewności. Te stwierdzenia dotyczące przyszłości obejmują między innymi nasze oczekiwania dotyczące możliwości otwarcia kolejnej restauracji Popeyes w Poznaniu oraz dodatkowych restauracji w Polsce lokalizacji w centrach handlowych, a następnie lokalizacji ulicznych, a także stworzenia przez Popeyes w Polsce wielu możliwości zatrudnienia i kariery na rynku. Czynniki, które mogą spowodować, że rzeczywiste wyniki będą istotnie różnić się od oczekiwań RBI, zostały szczegółowo opisane w dokumentach RBI składanych do amerykańskiej Komisji Papierów Wartościowych i Giełd oraz do Komisji ds. Komisji Papierów Wartościowych i Giełd oraz organom regulacyjnym ds. papierów wartościowych w Kanadzie, takich jak raporty roczne i kwartalne oraz raporty bieżące na formularzu 8-K, i obejmują następujące ryzyka: ryzyko związane z naszą zdolnością do pomyślnego wdrożenia strategii rozwoju krajowego i międzynarodowego oraz ryzyko związane z działalnością międzynarodową; ryzyko związane z naszą zdolnością do konkurowania w kraju i na arenie międzynarodowej w intensywnie konkurencyjnej branży; globalne warunki gospodarcze lub inne warunki biznesowe, które mogą mieć wpływ na chęć lub zdolność naszych klientów do zakupu naszych produktów; nasze relacje z naszymi franczyzobiorcami i ich sukces oraz ryzyko związane z naszym w pełni franczyzowym modelem biznesowym; oraz skuteczność naszych programów marketingowych i reklamowych oraz wsparcie franczyzobiorców dla tych programów. Poza przypadkami wymaganymi przez obowiązujące przepisy prawa, nie przyjmujemy na siebie obowiązku aktualizowania tych stwierdzeń dotyczących przyszłości, czy to z powodu nowych informacji, późniejszych wydarzeń lub okoliczności, zmiany oczekiwań lub w inny sposób.