Pierwszy Popeyes w Poznaniu wreszcie otwarty!

W czwartek przed południem Posnania zyskała kolejną restaurację. Oficjalne przecięcie wstęgi nastąpiło przy akompaniamencie brass bandu. Goście jak zawsze dopisali, a zwycięzcy rocznych darmowych voucherów na Chicken Sandwich stali w kolejce ponad dwadzieścia godzin. Było głośno, kolorowo i przede wszystkim smacznie. Nowy Popeyes od dziś czeka na mieszkańców Poznania!

Przyjechaliśmy na miejsce i okazało się, że wcale nie byliśmy pierwsi. Uprzedzili nas przyjezdni z Wrocławia, którzy koczowali na leżakach cały dzień. Na szczęście dla nas, z jakiegoś powodu zrezygnowali i dzięki temu teraz całą naszą ekipą mamy 3 roczne vouchery na słynną kanapkę Chicken Sandwich do Popeyes – mówią zwycięzcy, trójka przyjaciół, którzy poznali się jeszcze w technikum.Mieliśmy składane krzesełka, żeby czymś się zająć przez całą noc kupiliśmy sobie sztuczne rybki i udawaliśmy, że łowimy je w misce wody dla zabawy. Średnio brały  dodają z uśmiechem.

Najwyraźniej otwarcie Popeyes odbiło się szerokim echem w Poznaniu, bo w sieci pojawiło się nawet ogłoszenie o sprzedaży miejsca w kolejce! Czy to żart, czy poważna oferta trudno stwierdzić, ale Poznanianie z pewnością doskonale wyczuli vibe marki, dołączając do wspólnej zabawy. Przypomnijmy, z okazji otwarcia Popeyes rozdał trzy roczne bezpłatne vouchery na kultową kanapkę Chicken Sandwich, oraz darmową  kanapkę Chicken Sandwich dla pierwszych 100 osób.

Bardzo dziękujemy wszystkim gościom za przybycie. To niesamowite wrażenie, widzieć ich tak wiernie czekających w kolejce i wreszcie zadowolonych po zjedzeniu naszych dań. Tym razem kolejka przeszła nasze najśmielsze oczekiwania. Popeyes wyróżnia się smakiem, ale i energią pulsującą w luizjańskich rytmach, dlatego też pierwszy dzień otwarcia jest u nas zawsze radosny niczym tętniące życiem ulice Nowego Orleanu. Cieszymy się, że wreszcie jesteśmy także w Poznaniu. Od samego początku to było jedno z ważniejszych miast na naszej liście – mówi Kamila Węcka, Marketing Manager Popeyes w Polsce.

Moc soczystego i chrupiącego kurczaka oraz zapach wyrazistych przypraw z Luizjany zaskoczyły  niejedno podniebienie. W dniu otwarcia goście zjedli m.in. kultową kanapkę Chicken Sandwich, niepowtarzalne w smaku frytki Cajun Fries oraz kawałki kurczaka – Signature Chicken, Louisiana Wings&Nuggets, Chicken Tenders, a do tego słynne dipy: Mardi Gras, NOLA, Bold BBQ, Bayou Buffalo. Niemal wszystkie dania z kurczaka dostępne są w wersji pikantnej i łagodnej. Świeży, soczysty kurczak marynowany przez 12 godzin, do tego chrupiąca panierka odmieniane były dziś przez wszystkie przypadki.

Popeyes® powstał w 1972 roku w Nowym Orleanie w Luizjanie. Marka szybko podbiła serca gości w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie, stając się jedną z największych sieci restauracji szybkiej obsługi. Obecnie posiada ponad 4200 restauracji w ponad 30 krajach na różnych kontynentach, a jej specjalnością niezmiennie są aromatyczne, autentyczne smaki dziedzictwa Luizjany. Nowo powstająca restauracja Popeyes otwarta będzie w godzinach od 10:00 do 22:00. Sieć stworzy w Poznaniu dziesiątki miejsc pracy i możliwości rozwoju kariery zawodowej w powstającym zespole ambitnych, zaangażowanych i wspierających się osób.

Więcej w mediach społecznościowych na Instagramie. Zachęcamy także do śledzenia wydarzenia na Facebooku.  Więcej na: www.popeyeschicken.pl


Założony w Nowym Orleanie w stanie Luizjana w USA w 1972 roku, Popeyes® ma ponad 50-letnią historię i tradycję kulinarną. Kuchnia Popeyes® wyróżnia się unikalnym menu, w stylu luizjańskim. Sieć znana jest z doskonałego smaku kurczaka marynowanego w mieszance przypraw Louisiana Cajun, którego można spróbować w wersji łagodnej i pikantnej. W ofercie znajdziemy kanapki z kurczakiem czy rożne części panierowanego kurczaka. Nie zabraknie też dodatków typowych dla kuchni amerykańskiej. Przywiązanie sieci do dziedzictwa i aromatycznego, autentycznego jedzenia z Luizjany pozwoliła Popeyes® stać się jedną z największych na świecie restauracji szybkiej obsługi z kurczakiem, z prawie 4300 restauracjami w USA i na całym świecie. Popeyes jest spółką zależną Restaurant Brands International Inc. („RBI”), jednej z największych na świecie firm zajmujących się restauracjami szybkiej obsługi z ponad 40 miliardami dolarów rocznej sprzedaży w całym systemie i około 30000 restauracji w ponad 100 krajach. RBI jest właścicielem czterech najbardziej znanych i kultowych marek restauracji szybkiej obsługi na świecie – BURGER KING®, TIM HORTONS®, POPEYES® i FIREHOUSE SUBS®. Markę Popeyes do Polski wprowadza firma Rex Concepts. Aby dowiedzieć się więcej o marce Popeyes®, odwiedź stronę www.popeyespolska.com lub śledź nas na Facebooku, Tiktoku, Twitterze i Instagramie.

Niniejsza informacja prasowa zawiera pewne stwierdzenia i informacje dotyczące przyszłości, które odzwierciedlają obecne przekonania i oczekiwania kierownictwa dotyczące przyszłych wydarzeń, inicjatyw i wyników operacyjnych i są aktualne wyłącznie na dzień publikacji niniejszej informacji. Te stwierdzenia dotyczące przyszłości nie stanowią gwarancji przyszłych wyników i wiążą się z szeregiem ryzyk i niepewności. Te stwierdzenia dotyczące przyszłości obejmują między innymi nasze oczekiwania dotyczące możliwości otwarcia kolejnej restauracji Popeyes w Poznaniu oraz dodatkowych restauracji w Polsce lokalizacji w centrach handlowych, a następnie lokalizacji ulicznych, a także stworzenia przez Popeyes w Polsce wielu możliwości zatrudnienia i kariery na rynku. Czynniki, które mogą spowodować, że rzeczywiste wyniki będą istotnie różnić się od oczekiwań RBI, zostały szczegółowo opisane w dokumentach RBI składanych do amerykańskiej Komisji Papierów Wartościowych i Giełd oraz do Komisji ds. Komisji Papierów Wartościowych i Giełd oraz organom regulacyjnym ds. papierów wartościowych w Kanadzie, takich jak raporty roczne i kwartalne oraz raporty bieżące na formularzu 8-K, i obejmują następujące ryzyka: ryzyko związane z naszą zdolnością do pomyślnego wdrożenia strategii rozwoju krajowego i międzynarodowego oraz ryzyko związane z działalnością międzynarodową; ryzyko związane z naszą zdolnością do konkurowania w kraju i na arenie międzynarodowej w intensywnie konkurencyjnej branży; globalne warunki gospodarcze lub inne warunki biznesowe, które mogą mieć wpływ na chęć lub zdolność naszych klientów do zakupu naszych produktów; nasze relacje z naszymi franczyzobiorcami i ich sukces oraz ryzyko związane z naszym w pełni franczyzowym modelem biznesowym; oraz skuteczność naszych programów marketingowych i reklamowych oraz wsparcie franczyzobiorców dla tych programów. Poza przypadkami wymaganymi przez obowiązujące przepisy prawa, nie przyjmujemy na siebie obowiązku aktualizowania tych stwierdzeń dotyczących przyszłości, czy to z powodu nowych informacji, późniejszych wydarzeń lub okoliczności, zmiany oczekiwań lub w inny sposób.