Auchan Manufaktura nie zwalnia tempa. Jeden z największych hipermarketów w Łodzi wprowadził kolejne rozwiązanie ułatwiające zakupy – mobilną aplikację Scan&Go. Polacy coraz częściej podejmują świadome wybory, także w sklepach, a nowa aplikacja Auchan pozwoli im m.in. na bieżącą kontrolę wartości koszyka. Dzięki takiemu rozwiązaniu, łodzianie robiący zakupy spożywcze (i nie tylko) w Manufakturze, będą to mogli robić jeszcze szybciej i intuicyjnie.
Według badań przeprowadzonych przez Proxi.cloud i UCE Research wynika, że wzrost ruchu w supermarketach wyniósł w 2023 roku aż 11,5%. Nie dziwi więc fakt, że sklepy chcą spełniać wymagania współczesnego konsumenta. Auchan Manufaktura jako pierwszy sklep tej sieci w Łodzi wprowadził aplikację Scan&Go, która odmieniła sposób, w jaki klienci robią zakupy. Od niedawna klienci mogą korzystać tam z aplikacji Auchan ze skanerem, aby dokonywać zakupów jeszcze sprawniej i wygodniej niż kiedykolwiek wcześniej. Innowacyjne rozwiązanie to nowa opcja zakupów, która umożliwia klientom skanowanie produktów, które chcą kupić i dodawanie ich do mobilnego koszyka w czasie rzeczywistym. Jednocześnie daje to możliwość na śledzenie wartości swojego koszyka na bieżąco. Po zakończeniu zakupów, klienci udają się do specjalnie wyznaczonej kasy, która łączy się ze skanerem w aplikacji. W ten sposób, cała lista zakupów jest automatycznie przekazywana do kasy, gdzie klient dokonuje płatności za całe zamówienie, oszczędzając czas i eliminując potrzebę skanowania produktów ponownie.
Na podstawie analizy wykonanej przez Retail Institute, w 2023 r. liczba odwiedzin centrów handlowych wzrosła prawie o 10% w porównaniu z rokiem poprzednim. Konsumenci coraz chętniej odwiedzają miejsca, w których mogą zaopatrzyć się w interesujący ich towar. Sklep Auchan Manufaktura wychodzi naprzeciw potrzebom swoich konsumentów. Wdrożenie nowej możliwości zakupowej, aplikacji Scan&Gopozwala na optymalizację czasu zakupów, bowiem korzystanie z tej usługi skraca czas finalizacji zakupów nawet dwukrotnie. Dodatkowo, klienci mogą na bieżąco obserwować koszt swoich zakupów, co pozwoli im kontrolować tak ważny dla siebie budżet. To kolejny krok Auchan w kierunku innowacyjnych rozwiązań, które mają na celu poprawę doświadczenia zakupowego dla klientów.
APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use, inwestycjach mieszkaniowych oraz w obszarze zarządzania powierzchniami biurowymi. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości.
Apsys zawsze był firmą z wizją i ambicjami, by realizować unikalne projekty, tworzyć miejsca ikoniczne, znaczące, na stałe wpisujące się w tkankę miejską. Począwszy od 2022 r. w swojej działalności spółka kieruje się hasłem “Razem, inne miasto jest możliwe”. Apsys chce jeszcze mocniej i odpowiedzialniej wykorzystywać potencjał miast, wpływać na ich przemiany uwzględniając potrzeby środowiskowe, pobudzać rozwój społeczny i ekonomiczny, a ponadto wspólnie, w oparciu o dialog z interesariuszami, tworzyć komfortowe otoczenie dla ludzi.
Celem strategicznym firmy jest zmiana miast na lepsze i tworzenie wyjątkowych miejsc, dzięki którym życie wszystkich staje się piękniejsze.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy wszystkie działania, niezależnie od wielkości i lokalizacji poszczególnych nieruchomości, są dopasowane do potrzeb klienta. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. APSYS Polska zarządza obecnie ponad 1 000 000 mkw. GLA w 19 obiektach handlowych zlokalizowanych w 15 największych miastach w kraju. Apsys prowadzi także inwestycję mieszkaniową – Solea Mieszkania przy Wyścigach na warszawskim Mokotowie.