Rapowe hity Kaufland zdobywają kolejne nagrody. Klip „Balon” wyróżniony w konkursie OLX „Liderzy Rekrutacji”

Połączenie działań komunikacyjnych Kaufland z pasją jednego z pracowników zostało nie tylko pozytywnie odebrane przez internautów, ale także docenione przez ekspertów HR i employer brandingu. Utwór „Balon” został wyróżniony w tegorocznej edycji konkursu OLX „Liderzy Rekrutacji”, a sami odbiorcy okrzyknęli go mianem „bangera”. Klip jest autorską wariacją na temat całego obszaru działalności firmy Kaufland, a także podkreśleniem rangi wszystkich pracowników sieci.

Klip „Balon” został wyprodukowany w 2023 r. Ten rekrutacyjny i wizerunkowy hit Kaufland został nagrany w jednym z marketów oraz w centrum dystrybucyjnym sieci w Woli Krzysztoporskiej. Nowy klip został zrealizowany w profesjonalny sposób przy współpracy ze Studiem Produkcyjnym Vayra i ze wsparciem Pionu Rekrutacji i Marketingu Personalnego Kaufland, a większość osób, które wystąpiły przed kamerą, to pracownicy Kaufland – na czele z Tomaszem Bogusławskim, utalentowanym fanem rapu, który już wcześniej przygotował odnoszący sukcesy utwór rekrutacyjny „Towar na palecie”. Utwór do dziś wyświetlono na YouTube blisko trzy tysiące razy. Wideo zostało okrzyknięte przez internatów mianem „bangera” i zebrało dużo entuzjastycznych komentarzy i opinii.

Autentyczność i nagroda za kreatywność

Nagranie oddaje pozytywną atmosferę, jaka panuje w firmie, a sam tekst utworu w niecodzienny sposób podkreśla, że bycie częścią Kaufland stanowi powód do dumy.  Tę autentyczność, nietuzinkowość i połączenie pasji pracowników z wartościami firmy doceniło jury tegorocznej edycji konkursu OLX „Liderzy Rekrutacji” – projekt otrzymał wyróżnienie w kategorii „Kampania Kreatywna”. Ta sama nagroda przypadła również kampanii rekrutacyjnej „Więcej, niż myślisz!” przygotowanej we współpracy Kaufland z agencją Job’n’Joy.

K-Beats! Czyli rapowanie w Kaufland na co dzień

Sukcesy klipów „Balon” oraz „Towar na palecie” Kaufland przekuł na codzienną praktykę komunikacji marketingowej. Kontynuacją jest cykl rapowanych krótkich utworów pod nazwą „K-Beats”. Te materiały wideo nawiązujące bezpośrednio do ofert produktowych w sklepach Kaufland są publikowane cyklicznie co dwa tygodnie w kanałach social mediowych sieci – Instagramie, TikToku, Facebooku oraz WhatsApp Channels i YouTube Shorts.

Zobacz

Klip „Balon”: 

K-Beats:

https://www.tiktok.com/@kauflandpolska/video/7333198235210616096

https://www.facebook.com/reel/1864855550616185

INFORMACJA O KAUFLAND

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 245 marketów i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.