Linia wprowadzi nowe zestawy podróżne opracowane we współpracy z holenderską marką kosmetyczną Marie-Stella-Maris i młodymi projektantami z agencji Envisions.
Warszawa, 5 lipca 2024 r. – Od sierpnia b.r. KLM zaoferuje pasażerom swojej klasy biznes nowe zestawy mini kosmetyków, jako miły akcent przydatny podczas podróży na trasach międzykontynentalnych. Są one efektem podjętej współpracy z holenderską marką kosmetyczną Marie-Stella-Maris oraz młodymi projektantami z agencji wzornictwa Envision w Eindhoven. Kosmetyki firmy Marie-Stella-Maris, które poza samolotem, są ponadto dostępne w saloniku lotniskowym Crown Lounge w Amsterdamie, zastępują dotychczasową współpracę z marką Rituals.
Produkty kosmetyczne renomowanej marki Marie-Stella-Maris, które powstają w Holandii, bazują w 96 procentach na naturalnych składnikach, takich jak masło shea, olejek migdałowy, czy olej z orzechów laskowych. Znana z zaangażowania społecznego firma, przekazuje 2,5 procent swoich dochodów na rzecz zrównoważonych projektów w dziedzinie zasobów wodnych.
Pasażerowie podróżujący klasą biznes na lotach międzykontynentalnych oraz korzystający z saloniku lotniskowego Crown Lounge w Amsterdamie, skorzystają z takich produktów Marie-Stella-Maris jak mydło do rąk, żel do rąk, balsam do rąk i mgiełka do twarzy. Dodatkowo, w indywidualnych zestawach podróżnych znajdzie się krem nawilżający do twarzy i balsam do ust.
Nowy projekt kosmetyczek, w które pakowane są indywidualne zestawy podróżne dla pasażerów KLM jest efektem współpracy linii z agencją wzornictwa Envisions. Agencję tworzy grupa kreatywnych absolwentów Design Academy w holenderskim Eindhoven. Młodzi projektanci opracowali cztery wzory toreb-kosmetyczek, inspirując się różnorodną pogodą. Od 1 sierpnia b.r. nowe kosmetyczki z produktami Marie-Stella-Maris zastąpią dotychczasowe zestawy z kosmetykami Rituals.
„Naszym celem jest tworzenie niezapomnianych wrażeń z podróży, w których stawiamy na jakość, a nie na ilość. Zależy nam, aby nasi klienci wracali z podróży KLM wzbogaceni wyjątkowymi spotkaniami i pełni nowych osobistych doświadczeń.” – powiedziała Marleen van der Pol – Wiceprezes ds. obsługi klienta w KLM.