PRCH Retail Awards to najbardziej prestiżowy konkurs branży retail, organizowany co roku przez Polską Radę Centrów Handlowych. Nagrody mają na celu wyróżnienie najlepszych praktyk, innowacyjnych projektów i nowoczesnych technologii w sektorze handlowym, które promują jakościowe podejście do zarządzania i marketingu w handlu detalicznym. Manufaktura w Łodzi, zarządzana przez Apsys Polska, została nominowana w aż 7 ważnych kategoriach.
2 główne kategorie – biznesowo-strategiczna oraz marketingowe – zostały podzielone na różnorodne sekcje. Manufaktura w Łodzi, zarządzana przez APSYS Polska, uzyskała nominacje w siedmiu z nich:
- Osiągnięcia ESG
- Działania roku w social media – Najbardziej zaangażowany Tik Tok w Polsce
- Kampania prosprzedażowa roku – Manufaktura na talerzu
- Kampania wizerunkowa roku – 600 obrazów na 600 lat Łodzi
- The biggest challenge – Roboty drogowe
- Wydarzenie roku – Koncertowe 600-lecie Łodzi
- Marketing Manager roku – Monika Długosz-Łempicka
– Jesteśmy niesamowicie dumni, że wszystkie zgłoszone w tym roku przez nas projekty otrzymały nominację i przeszły do ostatniego etapu tego prestiżowego konkursu. Dla Manufaktury, ale i całej branży retail, to był rok z wieloma wyzwaniami. Nadal mierzymy się ze zmianami w nastrojach konsumenckich czy nowymi trendami zakupowymi, rywalizujemy ze światem e-commerce i ciągle musimy szukać nowych, inspirujących sposobów, by skutecznie docierać do naszych grup docelowych – komentuje Sławomir Murawski, dyrektor Manufaktury.
– Docenienie pracy zespołu Manufaktury przez profesjonalistów z branży cieszy szczególnie, bo pokazuje, że z sukcesami zdobywamy uwagę nie tylko naszych Gości, ale też specjalistów. Po 18 latach na rynku, to nie lada wyzwanie – mówi Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu Manufaktury.
Z pełną listą nominowanych projektów, wraz z podziałem na kategorie można zapoznać się na stronie konkursu PRCH Retail Awards. Laureaci konkursu PRCH Retail Awards zostaną ogłoszeni na uroczystej gali, 14 listopada.