MTTC Poland rozpoczyna obsługę centrum serwisowego Samsung Plaza Premium, zlokalizowanego przy Al. „Solidarności” 171 w Warszawie. Tym samym od początku września dołączy do grona Gwarancyjnych Autoryzowanych Serwisów Samsung. Spółka należąca do Digital Care będzie oferować wsparcie dla użytkowników urządzeń mobilnych w zakresie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
Od 1 września klienci decydujący się na naprawę gwarancyjną i pogwarancyjną urządzeń mobilnych w serwisie Samsung Plaza Premium zlokalizowanym przy Alei „Solidarności” 171 w Warszawie, skorzystają ze wsparcia firmy MTTC, należącej do Grupy Digital Care. Urządzenia, które będą naprawiane przez serwis to smartfony, smartwatche, słuchawki i tablety.
– MTTC Poland ma wieloletnie doświadczenie związane z oferowaniem napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych urządzeń kluczowych marek. Tym bardziej cieszymy się, że możemy dołączyć do grona Serwisów Autoryzowanych marki Samsung. Jesteśmy przekonani, że sprostamy wymaganiom klientów firmy, którzy oczekują profesjonalnych, wysokiej jakości usług – mówi Piotr Wójcik, Dyrektor Generalny MTTC Poland.
MTTC Poland to spółka należąca do Digital Care Group. Serwis jest częścią międzynarodowej sieci serwisowej MTTC i zajmuje się naprawą telefonów, gwarantując najwyższą jakość obsługi. Serwis MTTC Poland o powierzchni blisko 1 500 metrów kwadratowych, zlokalizowany jest w kompleksie biurowym Wiśniowy Biznes Park na warszawskim Mokotowie. W spółce zatrudnionych jest ponad 100 specjalistów, którzy miesięcznie realizują nawet 16 000 napraw.
Digital Care to największy na polskim rynku dostawca usług dla urządzeń mobilnych, działający od 2012 roku. Współpracuje z operatorami telefonii komórkowej, producentami urządzeń mobilnych oraz ich dystrybutorami, zapewniając klientom lepsze wybory w zakresie technologii oraz kierując się zasadą zrównoważonego rozwoju. Digital Care oferuje swoje usługi na 4 kontynentach – w Europie, Azji, Afryce i Ameryce Południowej. Do tej pory z usług firmy skorzystało już blisko 8 milionów klientów.