Marka Patrizia Aryton z dumą prezentuje najnowszą kapsułę The City Break na sezon jesień–zima 2025, którą cechuje wysoka jakość ubrań, a także ich uniwersalność. To krótka historia o kobiecie nowoczesnej, naturalnej i eleganckiej, która ceni sobie komfort, najlepsze tkaniny oraz ponadczasowy styl. Kapsuła, zgodnie z nazwą, zainspirowana jest rytmem miasta i potrzebą chwili oddechu od codziennych obowiązków.
Pierwsza odsłona kolekcji Patrizia Aryton na sezon jesień-zima 2025 zaskakuje letnim charakterem, mimo że zapowiada chłodniejsze miesiące. Stylizacje oparte są na warstwowości i swobodnych, casualowych fasonach. Nowoczesna forma łączy funkcjonalność z kobiecością – szczególnie w konstrukcji żakietów, które odgrywają rolę okryć wierzchnich w okresie przejściowym. Z jednej strony wyraźnie zaznaczone ramiona, z drugiej – nowa linia podkreślająca talię w formie klepsydry, redefiniują klasykę kobiecego garnituru. Wśród kluczowych elementów garderoby znajdują się garnitury, koszule i płaszcze.
W kolekcji The City Break pojawiają się również zestawy wykonane z tej samej tkaniny – to nowoczesna interpretacja klasycznego power dressing. Całość dopełniają starannie dobrane tkaniny premium: kaszmir, jedwab, dziewicza wełna, baby camel, wełna merynosa i len – gwarantujące nie tylko komfort noszenia, ale i trwałość. Kolekcja stanowi przykład tego, że elegancja nie potrzebuje przesady – wystarczy doskonała tkanina, proporcja i detal.
W pierwszej odsłonie kolekcji dominują chłodne, eleganckie tonacje – granaty, przygaszone błękity, naturalne szarości oraz klasyczny denim. To kolory, które uspokajają, ale jednocześnie podkreślają wyrafinowaną prostotę stylizacji.
W drugiej części kolekcji pojawiają się: ciepły beż, klasyczny kamel i jego tonacje w towarzystwie denimu, a całość uzupełnia energetyczny akcent w postaci szlachetnej czerwieni – silny, ale kontrolowany punkt w całej kapsule.
„The City Break to kolekcja projektowana z myślą o współczesnej kobiecie – aktywnej, świadomej i poszukującej równowagi między stylem, a funkcjonalnością. To modele, które będą towarzyszyć naszym klientkom w codziennym rytmie miasta, oferując im komfort i siłę wyrazu.” – opowiada brand manager Marta Filipczak.
Kampania dedykowana kolekcji została zrealizowana w Berlinie – mieście kontrastów oraz bezkompromisowej estetyki. Tłem dla zdjęć stały się miejskie przestrzenie o wyjątkowej geometrii i rytmie. Jej bohaterka to dynamiczna, stylowa kobieta, która porusza się pewnym krokiem po własnych ścieżkach – świadoma swojego stylu i potrzeb.
Kolekcja The City Break jest już dostępna w salonach Patrizia Aryton oraz w sklepie online patrizia.aryton.pl
Zdjęcia: Marta Surovy
Stylizacje: Iga Kowalska
MUA&H: Karolina Markowska
Modelka: Rafaela Bosi / FAZE models
Produkcja: FEED ME LAB.