Michał Holc i Kropliczanka powracają – wystartowała promocja trzeciego sezonu THE OFFICE PL w CANAL+

Z początkiem listopada rozpoczęła się kampania promująca nowy sezon THE OFFICE PL, w ramach której marka Kropliczanka wystartowała z działaniami na LinkedIn. Za koncept kreatywny kampanii i budowanie zaangażowania w tym kanale społecznościowym odpowiada agencja Havas PLAY, należąca do Havas Media Network.

Komunikacja Kropliczanki, firmy w której pracują bohaterowie serialu THE OFFICE PL przez ostatnie dwa lata cieszyła się niezwykłą popularnością na LinkedIn. W tym roku, wraz z nadchodzącym nowym sezonem tego flagowego sitcomu CANAL+, zbudowanie zaangażowania wokół serialu zostało powierzone agencji Havas PLAY. Kampania ma na celu promocję nowych odcinków serialu i zaangażowanie wszystkich pracowników biurowych w interakcję ze światem Kropliczanki. W tym roku osią komunikacji stał się powołany do życia przez Michała Holca, serialowego CEO Kropliczanki, konkurs jego imienia „Alpaki Biznesu”. W ramach aktywacji, Michał Holc poszukuje ludzi tworzących pozytywną atmosferę w swoim miejscu pracy, doceniając ich wyjątkowymi nagrodami – w tym personalizowanymi gratulacjami od niego. Humorystyczna kampania jest sposobem na przeniesienie serialowych wątków do biznesowego świata LinkedIna. W ramach komunikacji nie zabraknie również zabawnych analogii, które każdy z nas zna ze swojego życia, a możemy się z nich pośmiać przez pryzmat bohaterów serialu.

Zaproponowana przez Havas PLAY komunikacja jest bardzo angażująca, a jednocześnie świeża – mimo że to trzeci sezon i nasze kolejne już podejście do działań na LinkedIn to cały czas jest jesteśmy w stanie zaskakiwać kropliczankowych fanów – komentuje Wojciech Augustyniak, Head of Social Engagement CANAL+ Polska.

Działania komunikacyjne, które potrwają do końca listopada, prowadzone są na dedykowanym profilu Kropliczanki na LinkedIn https://www.linkedin.com/company/kropliczanka/

Za koncept kreatywny oraz content do komunikacji odpowiada agencja Havas PLAY we współpracy z zespołem Social CANAL+ Polska. Za przygotowanie strategii komunikacji oraz bieżącą obsługę profilu odpowiada Havas PLAY.


Havas Media Network – Make a meaningful difference to brands, business and people.

Grupa agencji specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands oraz najnowsze i najbardziej efektywne rozwiązania mediowe i marketingowo-technologiczne. W jej skład wchodzą niezależne podmioty: Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki działające w obszarze Digital Marketingu: Ecselis (agencja performance marketingu zintegrowana z SEO i kontentem), DBI (data science, analityka i data driven marketing), Programmatic Hub (integracja danych i narzędzi w ekosystemie programatycznym), Havas PLAY (social media, influencer marketing, gaming, e-sport oraz content marketing, kreacja digital & design), Havas Market (kompleksowe usługi dla e-commerce i marketplace), Havas Digital Innovation (digital marketing & AI), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium) oraz Havas Intelligence (badania i strategia). Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Network zarządza Małgorzata Węgierek.