Mentos z nową odsłoną kampanii Yes To Fresh z wykorzystaniem Fake Out Of Home

Marka Mentos rozpoczęła nową kampanię Yes To Fresh pod hasłem „Dodaj Świeżości do Codzienności”. Za działania, wykorzystujące technologię Fake Out Of Home odpowiada agencja Havas Play, należąca do Havas Media Network.

Mentos zaskoczył nowymi kreacjami wideo w social mediach w ramach kampanii Yes To Fresh – najnowsze materiały promocyjne wykorzystują zaawansowane technologie oraz efekty CGI, których efektem są wideo oparte na koncepcji Fake Out of Home (FOOH). Stworzenie tej niestandardowej kampanii pozwoliło na urozmaicenie dotychczasowej komunikacji, która w kreatywny i mocno świeży sposób przyciąga wzrok i angażuje odbiorców.

Materiały, które łączą rzeczywistość ze światem wirtualnym, zostały stworzone z wykorzystaniem cyfrowych efektów odświeżających rozpoznawalne obiekty w czterech polskich miastach: Warszawie, Krakowie, Katowicach oraz Gdańsku.

– Nasze najnowsze materiały z wykorzystaniem koncepcji Fake Out Of Home udowadniają, że na dobrze znane miejsca i zwykłe sytuacje można patrzeć zupełnie świeżym okiem. To idealne rozszerzenie naszej komunikacji wpisujące się w hasło „Dodaj świeżości do codzienności”, które dzięki swojemu realizmowi i lokalnemu charakterowi na pewno przyciągnie uwagę konsumentów – komentuje Michał Kasperski, Senior Brand Manager Mentos.

Kampania Yes To Fresh ma na celu promocję gum i cukierków Mentos, ale również zachęca konsumentów do spojrzenia na codzienne sytuacje w świeży, nieoczywisty sposób. Promocja wideo jest szeroko wspierana we wszystkich kanałach social media oraz przez znanych influencerów.

Social mediowe feedy potrzebują świeżości, a tak się składa, że Mentos ma to wpisane w swoje DNA. W połączeniu tych elementów, powstał pomysł na przygotowanie imponujących, pobudzających wyobraźnie kreacji FOOH. Dodatkowo, poprzez wykorzystanie angażującego lokalnego kontekstu dla każdej z kreacji stworzyliśmy coś doskonale osadzonego w symbolice 4 polskich miast. Oto przepis na content, który nie pozostanie niezauważony – mówi Miłosz Jacyna, Digital Content Managing Director w Havas Play.

Za koncept, strategię, a także komunikację w social mediach odpowiada agencja Havas Play (należąca do agencji mediowej Havas Media Network),a za realizację wideo studio produkcyjne Abra Network.

Havas Media Network – Make a meaningful difference to brands, business and people.

Grupa agencji specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands oraz najnowsze i najbardziej efektywne rozwiązania mediowe i marketingowo-technologiczne. W jej skład wchodzą niezależne podmioty: Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki działające w obszarze Digital Marketingu: Ecselis (agencja performance marketingu zintegrowana z SEO i kontentem), CSA (customer science, badania, strategia, data science, analityka i data driven marketing), Programmatic Hub (integracja danych i narzędzi w ekosystemie programatycznym), Havas PLAY (social media, influencer marketing, gaming, e-sport oraz content marketing, kreacja digital & design), Havas Market (kompleksowe usługi dla e-commerce i marketplace), Havas Digital Innovation (digital marketing & AI), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium). Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Network zarządza Małgorzata Węgierek.