Marka Jennifer Lopez z nowym zapachem LIMITLESS debiutuje na polskim rynku

W tym tygodniu wystartowała kampania promująca najnowszy zapach sygnowany marką Jennifer Lopez – LIMITLESS. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.

Jennifer Lopez, jedna z najbardziej fascynujących i wpływowych ikon na świecie, wprowadza na rynek zapach LIMITLESS. Odzwierciedla on samą Jennifer Lopez – kobietę, która żyje bez żadnych ograniczeń, zna i wykorzystuje swoją moc. Jest źródłem inspiracji oraz ikoną nieograniczonego potencjału, która osiąga wielkie sukcesy bez limitu. Każdego dnia odzwierciedla istotę tego, co znaczy być kobietą silną i zdecydowaną.

LIMITLESS dostępny jest w Polsce wyłącznie w drogeriach Rossmann.

W poniedziałek, 6 maja wystartowała kampania promująca zapach, która emitowana jest na standardowych oraz spektakularnych nośnikach DOOH. W ramach zaplanowanych działań realizowane będą także działania w kanałach social media oraz współprace z influencerami.

Za planowanie, optymalizację i zakup mediów odpowiada agencja Havas Media. Kampanię influencerską poprowadzi zespół Havas Play.

Havas Media Network – Make a meaningful difference to brands, business and people.

Grupa agencji specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands oraz najnowsze i najbardziej efektywne rozwiązania mediowe i marketingowo-technologiczne. W jej skład wchodzą niezależne podmioty: Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki działające w obszarze Digital Marketingu: Ecselis (agencja performance marketingu zintegrowana z SEO i kontentem), CSA (customer science, badania, strategia, data science, analityka i data driven marketing), Programmatic Hub (integracja danych i narzędzi w ekosystemie programatycznym), Havas PLAY (social media, influencer marketing, gaming, e-sport oraz content marketing, kreacja digital & design), Havas Market (kompleksowe usługi dla e-commerce i marketplace), Havas Digital Innovation (digital marketing & AI), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium). Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Network zarządza Małgorzata Węgierek.