Popeyes ma dobre wieści dla mieszkańców stolicy – już 27 listopada o godzinie 10.00 w Galerii Młociny otwarta zostanie kolejna restauracja, serwująca słynne soczyste kurczaki z Nowego Orleanu w chrupiącej panierce.
Jak głosi przysłowie, apetyt rośnie w miarę jedzenia, a Popeyes jest najlepszym tego przykładem. Nawet po kilku tygodniach od otwarcia kolejki do restauracji nie maleją, a goście wciąż czekają na nowe lokalizacje. Codziennie świeżo przygotowywany kurczak, zgodnie z tradycją 12-godzinnego marynowania w wyrazistych przyprawach z Luizjany, panierowany i smażony w odpowiedniej temperaturze, swoją soczystością i chrupiącą panierką przyciąga kolejnych smakoszy. Pokochali go wrocławianie, szczecinianie i warszawiacy. Ci ostatni już 27 listopada będą mogli korzystać z kolejnego, nowego Popeyes mieszczącego się w Galerii Młociny (na poziomie +2, w strefie Spotkania i Dania). Będzie to druga, obok Złotych Tarasów, restauracja Popeyes w stolicy.
– Warszawiacy, pomimo bogatej oferty restauracyjnej, przyjęli nas z dużym entuzjazmem, a nasze dania zasmakowały im tak bardzo, że wciąż do nas wracają. Z tym większą radością zapraszamy ich do jednej z fajniejszych przestrzeni food courtowej w Polsce, która mieści się Galerii Młociny – mówi Jakub Aleksandrowicz, Dyrektor Marketingu Popeyes. – Tak jak wszystkie nasze dania Popeyes przygotowujemy z dużą starannością, zgodnie z ideą “slow preparing fast serving”, tak kolejnym restauracjom nadajemy wyjątkowy charakter, przywołujący atmosferę Nowego Orleanu, co potwierdzają osoby, które były z nami na dotychczasowych otwarciach – dodaje Aleksandrowicz.
– Galeria Młociny od początku swojej historii buduje ofertę w oparciu o koncepty, które są wyczekiwane przez klientów. Spragnieni nowości, każdorazowo doceniają otwarcia sklepów i lokali nietuzinkowych marek, które w ramach swojej strategii ekspansji stawiają właśnie na nasz obiekt. Pod koniec listopada po raz kolejny zaskoczymy klientów Galerii Młociny, uzupełniając strefę Spotkania i Dania o restaurację Popeyes. Oferta luizjańskich smaków, która cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem, będzie doskonałym dopełnieniem dla obecnych lokali serwujących dania kuchni całego świata – komentuje Michał Pękala, Asset Manager w EPP, firmie będącej współwłaścicielem i zarządcą Galerii Młociny.
Popeyes® powstał w 1972 roku w Nowym Orleanie w Luizjanie. Marka szybko podbiła serca gości w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie, stając się jedną z największych sieci restauracji szybkiej obsługi. Obecnie posiada ponad 4200 restauracji w ponad 30 krajach na różnych kontynentach, a jej specjalnością niezmiennie są aromatyczne, autentyczne smaki dziedzictwa Luizjany.
Ta i kolejne nowo powstające restauracje Popeyes stworzą w Warszawie dziesiątki miejsc pracy i możliwości rozwoju kariery zawodowej w tworzącym się zespole ambitnych, zaangażowanych i wspierających się osób. Popeyes wciąż prowadzi rekrutację na różne stanowiska, a aktualne oferty pracy są dostępne na stronie internetowej https://popeyespolska.olx.pl .
***
Założony w Nowym Orleanie w stanie Luizjana w USA w 1972 roku, Popeyes® ma ponad 50-letnią historię i tradycję kulinarną. Kuchnia Popeyes® wyróżnia się unikalnym menu, w stylu luizjańskim. Sieć znana jest z doskonałego smaku kurczaka marynowanego w mieszance przypraw Louisiana Cajun, którego można spróbować w wersji łagodnej i pikantnej. W ofercie znajdziemy kanapki z kurczakiem czy rożne części panierowanego kurczaka. Nie zabraknie też dodatków typowych dla kuchni amerykańskiej. Przywiązanie sieci do dziedzictwa i aromatycznego, autentycznego jedzenia z Luizjany pozwoliła Popeyes® stać się jedną z największych na świecie restauracji szybkiej obsługi z kurczakiem, z prawie 4200 restauracjami w USA i na całym świecie. Popeyes jest spółką zależną Restaurant Brands International Inc. („RBI”), jednej z największych na świecie firm zajmujących się restauracjami szybkiej obsługi z ponad 35 miliardami dolarów rocznej sprzedaży w całym systemie i około 30000 restauracji w ponad 100 krajach. RBI jest właścicielem czterech najbardziej znanych i kultowych marek restauracji szybkiej obsługi na świecie – BURGER KING®, TIM HORTONS®, POPEYES® i FIREHOUSE SUBS®. Markę Popeyes do Polski wprowadza firma Rex Concepts. Aby dowiedzieć się więcej o marce Popeyes®, odwiedź stronę www.popeyespolska.com lub śledź nas na Facebooku, Tiktoku, Twitterze i Instagramie.