Kia promuje elektrycznego crossovera EV6

W związku ze zdobyciem przez model Kia EV6 tytułu Samochodu Roku 2022 w prestiżowym konkursie Car of The Year 2022 Kia Polska rozpoczęła szeroko zasięgową kampanię mediową budującą świadomość tego wydarzenia. Media zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.

Kia EV6 zdobyła jedną z najbardziej prestiżowych nagród motoryzacyjnych na świecie. Innowacyjny, elektryczny crossover zwyciężył głosami 59-osobowego jury, które składa się z szanowanych dziennikarzy motoryzacyjnych z 22 europejskich krajów i otrzymał tytuł Samochodu Roku 2022.

EV6 jest pierwszym samochodem elektrycznym nowej generacji marki Kia, który skonstruowano na nowej platformie podwoziowej Electric-Global Modular Platfor. Dzięki niej EV6 może pochwalić się wiodącą w swojej klasie przestrzenią we wnętrzu, imponującym zasięgiem do aż 528 km i możliwością ultraszybkiego ładowania prądem o napięciu 800 V, które zapewnia naładowanie akumulatora od 10 do 80 procent w zaledwie 18 minut.

Kampania, podkreślająca zalety elektrycznego samochodu Kia EV6 potrwa do 30 czerwca, jest prowadzona zarówno w tradycyjnych kanałach komunikacyjnych, takich jak kino, jak i digitalowych. Zaplanowane działania z obszaru digital obejmują video online, display oraz aktywacje w social mediach.

Media do kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media, za kreację odpowiada agencja Interactive Partners. Więcej informacji można uzyskać pod adresem: https://www.kia.com/pl/modele/ev6/prezentacja/

Havas Media Group – Make a meaningful difference to brands, business and people.

Grupa agencji specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands oraz najnowsze i najbardziej efektywne rozwiązania mediowe i marketingowo-technologiczne. W jej skład wchodzą niezależne podmioty: Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki działające w obszarze Digital Marketingu: Ecselis (agencja performance marketingu zintegrowana z SEO i contentem), DBI (analityka i data driven marketing), Programmatic Hub (integracja danych i narzędzi w ekosystemie programatycznym), Socialyse (social media i content marketing), Havas Commerce (kompleksowe usługi dla e-commerce i marketplace), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium) oraz Havas Intelligence (badania i strategia). Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.