Kia Polska z ofertą wyprzedażową 2024

Kia Polska wystartowała z kampanią wspierającą trzy wybrane auta z szerokiej gamy modeli wyprzedażowych: Niro, XCeed oraz Sportage. Zainteresowani mogą skorzystać z atrakcyjnego finansowania, rabatów gotówkowych i wielu innych dostępnych korzyści. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.

Wyjątkowa oferta wyprzedażowa modeli z rocznika 2024 obowiązuje do 31 marca 2025 r. W ramach promocji klienci mogą liczyć na liczne rabaty gotówkowe oraz dodatkowe korzyści finansowe. Oferta obejmuje również atrakcyjne warunki finansowania, takie jak kredyt 50/50 z RRSO 0% oraz leasing od 100%. Promocja obejmuje szeroką gamę modeli samochodów Kia.

Kampania promocyjna rozpoczęła się w grudniu 2024 roku i potrwa do końca lutego 2025 roku. Obejmuje działania offline w radiu i telewizji oraz szeroko zakrojone działania w internecie, w tym reklamy display, mailing, a także programmatic. Za kreację odpowiada Interactive Partners, a media zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.

Więcej informacji o dostępnych modelach na stronie https://www.kia.com/pl/sprzedaz/promocje/oferta/wyprzedaz-2024/

KIA XCeed:

Sportage: 

Niro: 


Havas Media Network – Make a meaningful difference to brands, business and people.

Grupa agencji specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands oraz najnowsze i najbardziej efektywne rozwiązania mediowe i marketingowo-technologiczne. W jej skład wchodzą niezależne podmioty: Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki działające w obszarze Digital Marketingu: Ecselis (agencja performance marketingu zintegrowana z SEO i kontentem), CSA (customer science, badania, strategia, data science, analityka i data driven marketing), Programmatic Hub (integracja danych i narzędzi w ekosystemie programatycznym), Havas Play (social media, influencer marketing, gaming, e-sport oraz content marketing, kreacja digital & design), Havas Market (kompleksowe usługi dla e-commerce i marketplace), Havas Digital Innovation (digital marketing & AI) i LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium). Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Network zarządza Małgorzata Węgierek.