Kawa godna olimpijskiego złota, stworzona we współpracy Coffeedesk z Aleksandrą Mirosław

Świat kawy i sportu mogą z powodzeniem się łączyć, co udowadnia marka Coffeedesk, współpracując z Aleksandrą Mirosław, polską olimpijką i zdobywczynią tytułu Sportowca Roku 2024 roku w 90. Plebiscycie Przeglądu Sportowego.

Do sprzedaży trafiła właśnie druga partia produktu sygnowana nazwiskiem zawodniczki. Pierwsza rozeszła się w rekordowym tempie.

Wspólnie z Coffeedesk stworzyliśmy kawę, która powstała w efekcie naturalnej metody obróbki. Ta metoda, nazywana „zarazem łatwą, jak i trudną” jest bardzo czasochłonna oraz kojarzy mi się ze mną i moją drogą. Do startu przygotowujesz się wiele lat, co z pozoru wydaje się to łatwe – podążasz tą samą drogą, zwłaszcza, gdy jesteś rekordzistką świata, ale to nie jest takie proste. W trakcie przygotowań napotykasz wiele trudności, nie wszystkie starty są udane tak, jak sobie to wymarzyłaś, przegrywasz. Finalnie na jeden bieg w tym konkretnym dniu składa się 10 lat przygotowań, wielu doświadczeń, emocji, przeżyć i na scenę wychodzisz z przekonaniem, że jesteś gotowy i sobie poradzisz. Kawa Hi 6:06AM jest odzwierciedleniem tej historii i podróżą do mojego świata – podsumowuje Aleksandra Mirosław, polska olimpijka.

Kawowa pasja olimpijki

Aleksandra Mirosław, polska zawodniczka, specjalizująca się we wspinaczce na czas, dwukrotna mistrzyni świata (2018, 2019) oraz mistrzyni olimpijska z 2024 roku w tej konkurencji od dawna jest również miłośniczką kawy.

Razem z Olą Mirosław wspięliśmy się na nasz wspólny szczyt, aby dostarczyć najlepsze ziarna godne pierwszego miejsca. Ola z myślą o tej współpracy przygotowała konkretne wytyczne: ziarna mają być z obróbki naturalnej, bo kojarzy jej się to ze sportową drogą. Trudną, wymagającą czasu i starannych przygotowań, ale w efekcie dającą spektakularne efekty. Dokładnie tak jak w przypadku naszej olimpijki – komentuje Magdalena Rzepka, Head of Marketing marki Coffeedesk.

Prywatnie Aleksandra Mirosław jest wielką fanką metod alternatywnych i nawet w czasie wyjazdów na treningi i zgrupowania nie rozstaje się ze swoim młynkiem. Najczęściej sięga po kawy z Etiopii, dlatego właśnie taka mieszanka znalazła się w paczce. Dodatkowo, Aleksandrze Mirosław zależało, by ziarna kawy Hi 6:06AM zostały poddane obróbce naturalnej, polegającej na suszeniu owoców – to metoda realizowana bez użycia wody, wymagająca dużej uważności.

Coffeedesk łączy siły ze światem sportu

  Za pomocą takich projektów chcemy pokazać i uświadamiać, że kawa wysokiej jakości to doświadczenie, które warto odkryć i które może zaskoczyć każdego swoim smakiem, aromatem i pozytywnym wpływem na codzienne życie. Pokazujemy, że dobra kawa doskonale współgra ze sportowym stylem życia, tworząc idealne połączenie dla aktywnych osób – podsumowuje Magdalena Rzepka, Head of Marketing marki Coffeedesk.

Nazwa kawy nawiązuje do wyniku Aleksandry Mirosław podczas Igrzysk Olimpijskich w Paryżu w 2024, kiedy w czasie 6:06 sekund ustanowiła rekord świata we wspinaczce sportowej. Natomiast Hi to nazwa projektu marki „Hi! Coffeedesk” i „cześć” w formie pozdrowienia dla wszystkich kawowych freaków. A co z AM? Może to inicjały rekordzistki, może poranna pobudka o szóstej, a może „am” podkreślające jej wyjątkowy smak?

To nie pierwszy raz, gdy marka Coffeedesk angażuje się w projekt związany z promowaniem sportu. Kawowy brand regularnie wspiera MKP Kotwica Kołobrzeg – polski klub koszykówki z Kołobrzegu, którego jest sponsorem.